De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
na een reset geen internet? meer
Sinds een week of 2 valt mijn WiFi steeds weg. Het is op alle apparaten. Ik heb al een reset van het modem gedaan en het kanaal aangepast. Ik wilde ook voor de zekerheid mijn wachtwoord aanpassen, maar dat werkt alleen via WiFi en aangezien die steeds wegvalt, lukt het niet het nieuwe wachtwoord op te slaan. Internetten, privé en zakelijk, is een drama geworden. Voorheen geen problemen. Ik kan alleen nog normaal op internet via telefoon, maar hij gaat steeds over op 4G, dus verbruik mijn abonnement.
Hallo, sinds zaterdag kan ik op onze 2 iphones en ipads geen mail meer ontvangen op ons tele2 adres. Gmail en icloud werken wel gewoon. Ik heb aan alle apparaten niets gedaan maar ik zit ineens met dit probleem. Het vreemde is dat op de Macbook alles wel normaal werkt maar aangezien wij in principe de iphons en ipads gebruiken is dit heel vervelend want wij gebruiken voor onze mail hoofdzakelijk dit adres. Wie weet raad?
Ik ben mijn zonnet wachtwoord vergeten. Als ik het via "wachtwoord vergeten" probeer te achterhalen, krijg ik na stap 2 de melding "registratiefout van gebruiker". Ik kom niet verder. Ter info, ik heb verder geen tele2 producten en dus ook geen tele2 account. De helpdesk kon mij niet helpen omdat ik geen klantennummer van Tele 2 heb, met als argument de meest gebruikte smoes in Nederland de wet op de privacy. Met vriendelijke groet Chris Schipper
Vanaf eergisteren, zondag 31 mei is er op (Uitzending) Gemist geen content meer beschikbaar.
Al een aantal maanden probeer ik via het contactformulier en via email geholpen te worden maar ik krijg echt 0 response daarom maar hier. Al heel lang valt met regelmaat ons internet uit, dit varieerde van 1 minuut tot een minuut of 10. Dat dit erg storend is hoef ik niemand uit te leggen. Vandaag is het echter wel heel erg, we zitten al van ongeveer 14:30 zonder internet en telefoon. Ik hoop dat dit allemaal snel opgelost wordt!
Hallo op de site staat dat de storing is opgelost geen mails ontvangen op iPhone en iPad. Echter kunnen wij en mijn ouders thuis nog steeds geen mails ontvangen. Dus de storing is hier nog niet opgelost. Het duurt nu wel lang vanaf zaterdag al. groeten Chantal
Heb sinds een paar weken last van een sloom internet, o.a. YouTube,marktplaats is niet meer leuk. Ik heb 50mb abbonement op mijn adres,kijk ik op de tele2 internet abbo’s dan zit dit pakket er niet meer bij teminste op mijn adres dan.50 mb kan wel geleverd worden via glaskabel lees ik dan.alleen ik betaal dus ±30 euro voor 20 mb en dat is geen afspraak ...toch? krijg net vandaag de folder binnen dat mijn modum is verouderd en dat ik een nieuwe krijg en dat is leuk….alleen ik wil mijn 50mb abbonement terughebben en dat van 30 euro en geen 20mb! En de aanvoerlijn is ook minder soms krijg ik kortstondig geen signaal.
KPN heeft het mogelijk gemaakt om eindelijk je eigen Fritzbox te gebruiken voor je internetverbinding. Ik ben benieuwd of Tele2 nu ook deze mogelijkheid aanbied of gaat aanbieden op korte termijn. Kan ik mijn eigen Fritzbox gaan aansluiten?
Sinds 1e pinksterdag kan ik ineens geen e-mail meer ontvangen. Ook is webmail via de PC niet te benaderen. Verzenden gaat wel. Alle andere internetfuncties werken goed. Uiteindelijk via de GSM telefoon mijn webmail wel kunnen openen en een van de belangrijke berichten kunnen doorsturen naar mij G-mailadres. Dacht aan een Tele2 fout en heb een dag gewacht. Doet vandaag echter nog steeds niets. Wie weet de oplossing?
Goedenavond, ik heb vandaag een mail dat mijn pakket aan Postnl is meegegeven en morgenochtend wordt bezorgd. Ik heb echter niets besteld. Ik kan ook geen mail vinden dat mij iets nieuws, zoals een router, zou worden toegestuurd. Gelet op de bezorgtijd kan ik niet thuis zijn en ik wil absoluut niet dat een eventueel pakket aan de buren wordt afgeleverd. Zag de mail pas laat en gelet op het tijdstip kan ik geen telefonisch contact meer opnemen. Graag zo spoedig mogelijk contact. Bedankt!
Ik krijg geen verbinding in mijn outlook 2016 met tele2 mail, ik heb gelezen in de uitleg dat ik mijn smtp poort moet aanpassen, maar als ik dat doe krijg ik de melding dat ik geen verbinding heb en contact op moet nemen met mijn provider, als ik de standaard code laat staan die outlook geeft voor pop3, dan krijg ik geen mail binnen. Heb al van alles geprobeerd, maar met de uitleg op tele2 kom ik niet verder. Wat moet ik nu precies aanpassen.
Alle lampjes die aan moeten staan van de modum staan aan maar toch doet het internet het niet.
Hi, As we have moved to new apartment on 31st of May 2020. I have requested cancellation of internet subscription on 31st of May 2020 via tele2 login but its not reflected in account. So request you to cancel it and do not charge for the month of June 2020. Below are the required details let me know if any extra detail are required. Personal information by moderator Thanks, Rohan Pawar
Sinds vandaag kan ik niet meer inloggen in de Webmail. 502 - verbinding Imap server mislukt (en meer van dat..) Is hier al meer van bekend (en wordt er al aan gewerkt?)
30-05-2020. inmiddels al een hele dag dat tele2 niet te bereiken is ook zonnet webmail erg moeilik. steeds de zelfde foutmedling 502 ook andere sites binnen tele2 zijn niet te bereiken allen geven dezelfde foutmeding 502. er zal wel aan gewerkt worden maar hoelang zal het ongeveer nog gaan duren voordat alles weer normaal werkt?
ik sluit een 2e decoder aan op mijn modem maar hij werkt niet, krijg de melding maximaal aantal decoders bereikt, hoe kan dit ?
Mijn moeder heeft nu al 3 modems gekregen en niks werkt . We hebben tig keer gebeld maar er is nog steeds geen oplossing. Ze woont in Hilversum en heeft een netnummer uit Waalwijk . Sinds de laatste modem heeft ze nog steeds geen internet en nu ook geen telefoon meer. Ze heeft al maanden problemen maar er word zo ver we merken niks opgelost. Ze heeft ook weken gehad dat ze geen TV en geen internet en geen Telefoon. Het zou allemaal uitgezocht worden maar helaas. Mijn moeder is 80 en word er behoorlijk onrustig van en zenuwachtig. Ze moet al zoveel binnen blijven en dan ook vaak nog zonder TV Internet en telefoon
Ik kan niet meer inloggen via mijn webmail met mijn zonnet-mailadres. Ik blijf de melding krijgen: Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals.
Ik heb vanochtend nog gewoon op mijn PlayStation 4 kunnen spelen maar even later wou een vriend joinen in de party en ik kon hem niet horen. Ik wist niet hoe het kwam en even later ging ik mijn internet verbinding testen en toen stond er mislukt bij NAT-type. Ik heb al bij heel veel sites opgezocht hoe ik het zou kunnen oplossen en ik volgde de stappen maar ik snapte er geen bal van. Hopelijk kan iemand mij de makkelijkste manier vertellen hoe ik mijn NAT type weer terug kan krijgen laat het dan even weten
waar zijn de tv-zenders 1 t/m 14 in de tv-gids gebleven??
Hallo, We hebben laatst 3 beveiligingscamera's bij mijn oma aangesloten. Echter verliezen de camera's na 2-3 dagen hun verbinding met het internet. Ze zijn aangesloten via een normaal Tele2 modem. Het ip-adres lijkt elke keer te veranderen en ook verschillend te zijn per camera. Dit is nu twee keer gebeurd. Bv 19x.xxx.x.12 de laatste 2 cijfers lijken elke keer te veranderen en die zijn dus anders per camera. Van .11.12 .16 naar .16 .17 .18 Degene die de camera's geplaatst heeft zegt dat het modem oud is. Maar Tele2 klantenservice zegt dat het modem het nieuwste model is (VI-3223u). Waarschijnlijk is die wel 6~ jaar oud. Groet, Ghannis
Ik probeer al vanaf februari met regelmaat in te loggen op mijn zonnet webmail maar dit wilt nog steeds niet lukken. Wat ik al heb geprobeerd is: meerdere keren geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen en met dit nieuwe wachtwoord in te liggen. Geen succes. meerdere keren de cookies verwijderd. Geen succes. elk mogelijk wachtwoord geprobeerd die ik gebruik voor andere accounts. Ook geen succes. via de chat contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg alleen te horen dat er vanaf 16 maart een storing is met het aanvragen van nieuwe wachtwoorden. Ook gevraagd of er mogelijk ergens een blokkade op stond maar daar kreeg ik geen antwoord op. Was dus ook geen succes (en vrij onbehulpzaam trouwens). De meldingen die ik het meeste krijg is ‘Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals.’ Echter als ik de cookies verwijder krijg ik de melding dat de site niet bereikbaar is. Ik hoop dat iemand me via deze weg wel zou kunnen helpen?
Sinds ik een nieuw modem heb gekregen (ZTE) valt mijn internet geregeld weg. Met mijn vorige modem technicolor nooit last van gehad. Heel irritant als je thuis moet werken en het internet valt voor een fractie weg. Als ik NL Ziet kijk stopt het beeld even en gaat dan weer verder. Heel vervelend als je zit te netflixen en de film gaat niet verder! De tv is bekabeld aangesloten, als ik mijn laptop bekabeld aansluit blijft het euvel. Ik heb al diverse malen het modem van de stroom afgehaald en opnieuw opgestart, maar het probleem blijft bestaan. Alle verbindingen zijn goed, gaarne op korte termijn een oplossing, want hier betaal ik niet voor.
Tv kan niet meer opnemen en kijken tegelijk sinds een paar weken, ook internet kwaliteit belabberd vaak. Snelheid onder 6 mb/s. Alle tips en trucs uit video's etc al uitgeprobeerd, alles is juist geïnstalleerd ook. Heeft ook al jaren naar behoren gefunctioneerd maar nu ineens niet meer. Graag een snelle en goede oplossing want anders ga ik overstappen naar andere aanbieder. Mvg Bram
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.