Skip to main content

Sinds een week of 2 valt mijn WiFi steeds weg. Het is op alle apparaten. Ik heb al een reset van het modem gedaan en het kanaal aangepast. Ik wilde ook voor de zekerheid mijn wachtwoord aanpassen, maar dat werkt alleen via WiFi en aangezien die steeds wegvalt, lukt het niet het nieuwe wachtwoord op te slaan. 
Internetten, privé en zakelijk, is een drama geworden. Voorheen geen problemen. Ik kan alleen nog normaal op internet via telefoon, maar hij gaat steeds over op 4G, dus verbruik mijn abonnement.

 

Je kunt ook een laptop bekabeld aansluiten op het modem om het wachtwoord aan te passen.

Heb je het modem al eens gereset (terug naar fabrieksinstellingen) door het pinnetje aan de achterkant een paar seconden in te drukken?


Dank voor je reactie. Terugzetten naar fabrieksinstellingen heb ik nog niet geprobeerd. Ga ik testen!


Wifi was vandaag helemaal weg. Contact gehad met helpdesk en goed geholpen. Werkt weer na harde reset en krijg een nieuwe modem.