Skip to main content

Sinds ik een nieuw modem heb gekregen (ZTE) valt mijn internet geregeld weg. Met mijn vorige modem technicolor nooit last van gehad. Heel irritant als je thuis moet werken en het internet valt voor een fractie weg. Als ik NL Ziet kijk stopt het beeld even en gaat dan weer verder. Heel vervelend als je zit te netflixen en de film gaat niet verder! De tv is bekabeld aangesloten, als ik mijn laptop bekabeld aansluit blijft het euvel. Ik heb al diverse malen het modem van de stroom afgehaald en opnieuw opgestart, maar het probleem blijft bestaan.

Alle verbindingen zijn goed, gaarne op korte termijn een oplossing, want hier betaal ik niet voor.

Je kunt even wachten totdat een moderator naar je lijn kijkt, of bel de klantenservice dan kunnen ze een lijnmeting doen.


Als ik je verbinding bekijk is deze momenteel al 2 dagen online zonder weg te vallen en ook geen groot aantal fouten. Als je toch instabiliteit ervaart kun je het beste de klantenservice bellen.