De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Ik heb een modem van het type Davolink DV2020. Onlang heb ik het wachtwoord van mijn modem een nieuw password gegeven maar kon daarna niet meer inloggen, niet met mijn ouden noch met mijn nieuwe password. Nu zou ik graag mijn modem willen resetten zodat ik er weer bij kan. Is er een mogelijkheid om dit te doen?
Hoi, sinds ik een nieuwe modem heb, heb ik problemen. De wifi is goed alleen krijg ik steeds de melding van "niet verbonden met internet". Gisteren duurde dit 3 uur.
Sinds 2 dagen heb ik last van extreem langzaam internet. Ik zou normaal 100mb/s moeten hebben, en dit is meer dan een jaar goed gegaan, echter heb ik sinds 2 dagen moeite om boven de 10mb/s uit te komen… Ik heb het modem al een aantal keren gereset zonder resultaat...
Helaas lukt het mij niet in te loggen op mijn mailadres en ik wil het account verwijderd hebben. Hoe doe ik dat? Ik kan enkel mail ontvangen op mijn telefoon, maar verzenden lukt ook niet.
I changed to T-mobile Home from 30-04-2020 (official date). As T mobile and Tele2 are same company, T mobile canceled the old subscription. I have a written email from T mobile. I also have the cancellation confirmation from tele 2 by email. However, tele 2 sent email on 12 May with “ Today you are disabled services) ”, saying “ Because you pay a month subscription fee in advance, it may be that on the bill this month cost of a time when you no customers anymore. If this applies to you is the case, you will receive next month a bill that we settle this. And charge the bill for May. T-mobile also charged the bill for May. I pay 110 euros in total for only home internet, which is rediculous. Logically, tele 2 subsciption had canceled on April 30, and started T-mobile, so I should not pay to tele 2 anymore. Tele 2 doesn't answer by phone today, could you please solve this problem? Thank you.
Ik krijg in de webmail geen mail binnen.mailbox vol kan wel mail verzenden echter de mailbox is niet vol! wat is er aan de hand?
Goedemorgen, Omdat ik jullie via telefoon en live chat niet kan bereiken een bericht in het forum. ik kan niet internetten, bellen en tv kijken. Vele ook lange reset heeft geen effect. Lampje modem power en status doet het, Dsl ,line en telefoon niet. Mijn wifi is wel zichtbaar, alleen werkt deze niet. Ik woon in Noord Nederland. Daar was een storing die verholpen zou moeten zijn. Kunnen jullie mij vandaag nog helpen? Mvg, Fjodor Poort
In de huidige lockdown en thuiswerk en thuisonderwijstijd kan ik het mij niet veroorloven om zonder internet te zitten. Een nieuw modem wat stabieler zou moeten zijn (niet dat ik problemen heb met de huidige) is een mooi gebaar van Tele2. Door de week ga ik niet met de internetverbinding rommelen (want thuiswerken, kinderen met school, ook 's avonds). Nu op zondag blijkt het nieuwe modem geen verbinding te krijgen en klantenservice is niet bereikbaar (‘te druk’ om te chatten). Ondertussen wel een herinnering (dreig-mail) gekregen dat wanneer ik de oude modem niet snel terugstuur, er €99 in rekening gebracht wordt. Dat is dan weer niet klantvriendelijk. Kan ik uitstel krijgen van terugsturen van het werkende oude modem, of moet ik de nieuwe maar opsturen?
De inbox van mijn mail is 91% vol maar ik heb maar ik heb maar een paar mailtjes er in staan. Ik heb alles al opgeschoont, toch blijft de box vol. Hierdoor kan ik veel mailtjes niet meer ontvangen. Hoe kan dit worden opgelost?
Via Chromecast stuur ik regelmatig wat programma’s richting de tv. Met Netflix werkt dit prima, zonder storingen. Wanneer ik iets wil kijken op Videoland hapert deze regelmatig (Om de 2-3 minuten een keer), het beeld loopt vast en het geluid ook. Met Disney plus kan ik helemaal geen film kijken, want elke 2-3 minuten blijft de aflevering een halve minuut vastzitten. Hoe kan dit? Ligt dit aan de wifi? Of aan mijn modem? Netflix doet het prima, dus het ligt niet aan Chromecast.. Mega irritant, Help!
Sinds gisteren is het internet uit. Op het modem knippert het power lampje rood. Andere lampjes zijn uit. Ik heb al alle stekkers opnieuw aangesloten en het modem gereset. Vooralsnog geen internet. In topics van anderen op dit forum ben ik geen oplossing tegen gekomen.
Heb weer problemen met de webmail van zonnet. Sinds 6.30 af en aan problemen met mails die niet willen laden en regelmatig foutmelding; imap server niet bereikbaar. Nu is de hele website voor de webmail helemaal niet meer bereikbaar; Deze site is niet bereikbaar webmail.versatel.nl heeft de verbinding geweigerd. Erg lastig als je net je ziekenhuis inlogcodes probeert te ontvangen…
Ik wil graag een Tele2 e-mailadres opheffen.
sinds lange tijd valt bij regelmaat mijn internet uit. Als ik de storing zoek op de computer krijg ik de melding dsl werkt niet. Maar op het modem is het lampje groen. Tele2 al vaak gebeld, maar deze zeggen na een meting dat alles ok is en na veel geruzie hebben ze een monteur gestuurd. Deze heeft mij en tele2 schriftelijk bevestigd dat de storing niet in mijn woning zit. Bij de volgende storing moest ik weer bellen met tele2 en dit aanhalen, de monteur vermoed dat het dan buiten in de centrale aansluiting moet zitten. Dit dus ook dit weer meerdere keren gedaan maar ze gaven aan dat bij de meting alles ok was en geen storing was. Ook nu weer veel geruzie omdat tele2 niet thuis geeft. Als de storing zich voordoet is de enige oplossing het modem te resetten. Dan start het modem opnieuw op en heb ik internet tot de volgende storing. En dan moet ik weer resetten, maar zo hoort het niet te werken maar tele2 geeft niet thuis ook niet bij schriftelijk contact. Nu denk ik eraan om zelf een nie
Hallo tele2, heb ik een statisch ip adres ip adres of niet Mvg laurens
Ik heb dringend gegevens nodig uit een lang niet gebruikt zonnet emailadres. Als ik iets naar mijzelf mail, krijg ik de volgende melding in mijn doorzendadres: ‘sorry, the user's maildir has overdrawn his diskspace quota’. En bij inlogpogingen via webmail krijg ik dit: Deze site is niet bereikbaar webmail.versatel.nl heeft de verbinding onverwacht verbroken. Probeer dit eens: Controleer de verbinding Controleer de proxy en firewall Windows Netwerkcontrole uitvoeren ERR_CONNECTION_CLOSED Kunnen jullie helpen om mij weer in mijn inbox te krijgen? veel dank!
Goedemorgen, Sinds gisterenmiddag continue problemen met internet. Modem meerdere malen gereset, maar dit lost helaas niets op. Is er een storing?
Beste allemaal, Sinds gisteren krijg ik allemaal spam berichten binnen van het mailadres fred.visser@tele2.nl over allerlei verschillende onderwerpen. Misschien is Fred zijn account gehackt, want het lijkt me niet slim om te spammen vanaf zo'n adres. İn elk geval zit mijn mailbox steeds vol en heb daar last van. İs het mogelijk dat er iets aan gedaan kan worden? Groetjes, Amneris76
Dit krijg ik rechtsonder te zien. Het icoontje geeft het tevens verkeerd aan; ik ben niet verbonden met een internetkabel.Sinds een paar dagen doet de wifi erg raar. Ik heb een Tele2 ZTE modem. Ik heb de standaard oplossing al geprobeerd: uit en aan zetten, computer opnieuw opstarten, netwerken vergeten en opnieuw invoeren etc. De eerste paar seconden geeft het goede wifi icoontje weer, kort daarna verandert het in een het icoontje zoals in de afbeelding te zien. Voor het eerst zie ik iets staan dat ‘foret.nl’ heet, wat is dat? Iemand anders hetzelfde probleem ervaren?
Wil graag mijn zonnet adres laten verwijderen.
Mijn verbinding valt om de 5 minuten weg het is steeds maar een korte periode, maar het is behoorlijk vervelend. Natuurlijk heb ik de router al een aantal keren gereset en heb ik van alles geprobeerd, maar niets helpt. Het lijkt in de avond het ergst te zijn. De computer en televisie zijn bekabeld voorzien met een ethernetkabel en beide vertonen verbindingsproblemen op dezelfde momenten.
Bij het mailen ontvangen wij een melding 550 Sorry, we do not accept connections from you. , de SPF staat ingesteld op toestemming, maar kunnen niet vinden waar deze fout vandaan komt: [2020.05.11] 14:38:19.714 [63303] Delivery for co…….tie@ltv-vianen.nl to su…….13@zonnet.nl has bounced. Reason: Remote host said: 550 Sorry, we do not accept connections from you. Wat kunnen wij hieraan doen, wie kunnen wij contacten?
Het lukt mij niet meer in te loggen op mijn Zonnet webmail account (webbrowser). Ik krijg de melding “te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nog eens.” terwijl ik net 1x heb geprobeerd in te loggen. later lukt ook niet. Hoe kan ik weer inloggen ?
Mijn internet valt steeds weg, steeds voor maar een paar seconden. Waar kan dit aan liggen?
Onlangs heb ik mijn wachtwoord veranderd en nu kan ik geen mail meer ontvangen en versturen. Alle instellingen kloppen. Ik las op hier op het forum iets over Zonnet accounts die geblokkeerd worden door Tele2 i.v.m. mogelijke hack. Hoe kan ik mijn mail weer activeren? Wachtwoord veranderen heb ik al een paar keer geprobeerd, maar krijg elke keer dezelfde melding (dat ik niet kan inloggen met die gebruikersnaam / dat wachtwoord).
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.