Skip to main content
beantwoord

550 Sorry, we do not accept connections from you.

  • 11 May 2020
  • 4 reacties
  • 299 x bekeken

Bij het mailen ontvangen wij een melding 550 Sorry, we do not accept connections from you. , de SPF staat ingesteld op toestemming, maar kunnen niet vinden waar deze fout vandaan komt: 

>2020.05.11] 14:38:19.714 63303] Delivery for co…….tie@ltv-vianen.nl to su…….13@zonnet.nl has bounced. Reason: Remote host said: 550 Sorry, we do not accept connections from you.

 

Wat kunnen wij hieraan doen, wie kunnen wij contacten? 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5

Stuur jij mailtjes naar onze klanten vanwege een nieuwsbrief of is het gewoon persoonlijk gebruik wat nu tegengehouden wordt? 

Goedemorgen @Jasper van Tele2 , dank voor je reactie. Het is vanuit onze klanten naar jullie klanten, dat kunnen nieuwsbrieven zijn, maar ook individuele mailtjes (1op1). De mails naar @tele2.nl bouncen overigens ook , onze mailserver kan geen ene mail afleveren bij zonnet, tele2 en meen ook versatel. Dank alvast

Reputatie 5

Het kan zijn dat je op een blacklist gezet bent omdat onze filter dacht dat er spam binnenkwam vanaf jullie ip adres / mailadres. Ik wil dit bij het hoofdkantoor uitzetten om na te kijken. Ik heb wel de volgende gegevens nodig

 

  • Een contact mailadres van jullie waar we iemand op kunnen bereiken
  • Een mailadres van een klant van Tele2 die eventueel mee zou willen werken met een oplossing. Tevens een contact telefoonnummer en ander contact mailadres van die persoon. 
  • Vanaf welk mailadres de mails gestuurd worden.
  • Vanaf welk ip adres. 
  • Welk mailprogramma jullie gebruiken
  • Tevens een kopie van de bounce mail (met headers)

Als je dit stuurt in een privébericht kunnen we dit verder uitzetten

 

Hier stuur je een privébericht naar Jasper

Reputatie 5

Bedankt voor de gegevens. Ik heb het doorgezet naar het hoofdkantoor zij zullen dit verder met jullie oppakken / regelen.