sinds lange tijd valt bij regelmaat mijn internet uit. Als ik de storing zoek op de computer krijg ik de melding dsl werkt niet. Maar op het modem is het lampje groen.
Tele2 al vaak gebeld, maar deze zeggen na een meting dat alles ok is en na veel geruzie hebben ze een monteur gestuurd. Deze heeft mij en tele2 schriftelijk bevestigd dat de storing niet in mijn woning zit. Bij de volgende storing moest ik weer bellen met tele2 en dit aanhalen, de monteur vermoed dat het dan buiten in de centrale aansluiting moet zitten. Dit dus ook dit weer meerdere keren gedaan maar ze gaven aan dat bij de meting alles ok was en geen storing was. Ook nu weer veel geruzie omdat tele2 niet thuis geeft.
Als de storing zich voordoet is de enige oplossing het modem te resetten. Dan start het modem opnieuw op en heb ik internet tot de volgende storing. En dan moet ik weer resetten, maar zo hoort het niet te werken maar tele2 geeft niet thuis ook niet bij schriftelijk contact.
Nu denk ik eraan om zelf een nieuw modem te kopen, maar lees dat dit ook een probleem is omdat dit niet is aan te sluiten omdat Tele2 de juiste gegevens niet verstrekt. Een modem op het tele2 modem aansluiten is ook geen optie want dan blijft de storing terugkomen.
Weet iemand een oplossing zodat ik weer normaal kan internetten?