Ik probeer al vanaf februari met regelmaat in te loggen op mijn zonnet webmail maar dit wilt nog steeds niet lukken. Wat ik al heb geprobeerd is:
- meerdere keren geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen en met dit nieuwe wachtwoord in te liggen. Geen succes.
- meerdere keren de cookies verwijderd. Geen succes.
- elk mogelijk wachtwoord geprobeerd die ik gebruik voor andere accounts. Ook geen succes.
- via de chat contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg alleen te horen dat er vanaf 16 maart een storing is met het aanvragen van nieuwe wachtwoorden. Ook gevraagd of er mogelijk ergens een blokkade op stond maar daar kreeg ik geen antwoord op. Was dus ook geen succes (en vrij onbehulpzaam trouwens).
De meldingen die ik het meeste krijg is ‘Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals.’ Echter als ik de cookies verwijder krijg ik de melding dat de site niet bereikbaar is.
Ik hoop dat iemand me via deze weg wel zou kunnen helpen?