Skip to main content
beantwoord

2e decoder aansluiten lukt niet


kadanz
  • Durft te posten
  • 1 reactie

ik sluit een 2e decoder aan op mijn modem maar hij werkt niet, krijg de melding maximaal aantal decoders bereikt, hoe kan dit ?

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hoi @kadanz,
Welkom op de community!


Is het inmiddels gelukt met activeren van jouw tweede decoder?

Ik heb hier voor jou de installatie handleiding erbij gezocht. 

Als de decoder in de juiste poort zit maar niet wordt herkent dan moet de tweede poort geactiveerd worden. Zoals @eric ook aangeeft!  Dit kan de technische dienst voor jou in orde maken. Bel hiervoor de klantenservice op 020-754 4444

Ik hoor graag of het is gelukt! :thumbsup:

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 28 mei 2020

Bel even de klantenservice, dan verwijderen ze er 1.


kadanz
  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 28 mei 2020

ik heb een bestaande en nu een 2e erbij, die moet dus niet verwijderd worden


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 28 mei 2020

Dan heb je een 2e abonnements aansluiting nodig, die is blijkbaar nog niet geactiveerd. Bel even de klantenservice.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 29 mei 2020

Hoi @kadanz,
Welkom op de community!


Is het inmiddels gelukt met activeren van jouw tweede decoder?

Ik heb hier voor jou de installatie handleiding erbij gezocht. 

Als de decoder in de juiste poort zit maar niet wordt herkent dan moet de tweede poort geactiveerd worden. Zoals @eric ook aangeeft!  Dit kan de technische dienst voor jou in orde maken. Bel hiervoor de klantenservice op 020-754 4444

Ik hoor graag of het is gelukt! :thumbsup: