Geen internet

  • 2 June 2020
  • 3 reacties
  • 108 x bekeken

Al een aantal maanden probeer ik via het contactformulier en via email geholpen te worden maar ik krijg echt 0 response daarom maar hier.

 

Al heel lang valt met regelmaat ons internet uit, dit varieerde van 1 minuut tot een minuut of 10.

Dat dit erg storend is hoef ik niemand uit te leggen.

Vandaag is het echter wel heel erg, we zitten al van ongeveer 14:30 zonder internet en telefoon.

Ik hoop dat dit allemaal snel opgelost wordt!

 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7

Tele2 heeft geen e-mailadres waarop ze voor dit soort zaken bereikbaar zijn, je bent op dit forum of bij de telefonische klantenservice op de juiste plek. Zoutje hier een screenshot kunnen plaatsen van de waarden van de verbinding die je kunt zien als je inlogt in je modem? Hierop zijn ondermeer de uptime, snelheid en errors te zien. Een Tele2 moderator kan van afstand een lijnmeting doen. Telefonisch word je het snelst geholpen, maar ook hier zal je vraag worden opgepakt.

Reputatie 5

Hey @Doggieman , welkom op onze community. Goed dat je ons hebt gevonden! Op de community staan wij voor je klaar om je verder te helpen. Zoals @pipodeclown aangeeft kan ik een lijnmeting voor je doen om te checken wat er aan de hand is. Je kan mij met deze link een privébericht sturen. Ter verificatie heb ik deze gegevens van jou nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen, ga ik ermee aan de slag! :muscle_tone4: 

Groetjes, ‘

Rox

Inmiddels (na Ruim 24 uur zonder) werkt het weer.