Heb sinds een paar weken last van een sloom internet, o.a. YouTube,marktplaats is niet meer
leuk. Ik heb 50mb abbonement op mijn adres,kijk ik op de tele2 internet abbo’s dan zit dit pakket er
niet meer bij teminste op mijn adres dan.50 mb kan wel geleverd worden via glaskabel lees ik
dan.alleen ik betaal dus ±30 euro voor 20 mb en dat is geen afspraak ...toch?
krijg net vandaag de folder binnen dat mijn modum is verouderd en dat ik een nieuwe krijg en dat is
leuk….alleen ik wil mijn 50mb abbonement terughebben en dat van 30 euro en geen 20mb!
En de aanvoerlijn is ook minder soms krijg ik kortstondig geen signaal.
Beste antwoord door Anton van Tele2
Hallo bramsat,
Wat balen dat je een probleem hebt met de snelheid van het internet. Als je voor 50 Mb/s betaald dan is 20 Mb/s natuurlijk niet de bedoeling. Zoals pipodeclown aangeeft kan het natuurlijk te maken hebben met je modem. Dat zou ik graag voor je uit willen zoeken. Ik kijk dan meteen of het aan de telefoonlijn ligt. Kun je mij de volgende gegevens opsturen.
Wat balen dat je een probleem hebt met de snelheid van het internet. Als je voor 50 Mb/s betaald dan is 20 Mb/s natuurlijk niet de bedoeling. Zoals pipodeclown aangeeft kan het natuurlijk te maken hebben met je modem. Dat zou ik graag voor je uit willen zoeken. Ik kijk dan meteen of het aan de telefoonlijn ligt. Kun je mij de volgende gegevens opsturen.
Ik vind het ZTE modem prima. Ik heb ook satelliet. Is inderdaad een stuk beter dan Tele2 tv. Tele2 TV wordt soms gebruikt voor Nederlandse zenders. 90% staat Duitsland via de satelliet erop. ZTE WiFi gaat van de tuin tot de zolder met super ontvangst. 5G is voor de mobiele handy, heeft niets met TV ontvangst te maken. Maar met 5 Ghz heeft de TV ook via internet, Youtube prima beeld.
Het ligt eraan sinds wanneer je dit contract hebt. Ik ben enkele jaren geleden van 20 Mbps ADSL naar 60 Mbps VDSL2 basic abonnement gegaan. Dat blijft ook Tele2. Tenminste nog steeds. Dit gaat ook via de telefoon kabel van KPN. Ik geloof dat het kastje van de KPN aangesloten is op glasvezel. Is op 80 meter, dus prima. Zeer tevreden.
Dus je had geen 50 maar 20Mb? Als je T-Mobile belt dan zetten ze je waarschijnlijk graag over naar een snellere variant en krijg je die aansluitkosten er wel af.
Allereerst, ik ben niet van Tele2 en ook gewoon klant, dus er is geen “Anton en jij”. Verder begrijp ik je aanvallende reactie niet, want ik vroeg me gewoon af welk abonnement (Type) je voorheen had (los van de werkelijk behaalde snelheid). Op je contract en/of mail bevestiging van destijds heeft dat gestaan. Als dan nu op de factuur een TOT 20 Mbit staat, dan is er dus iets gewijzigd. Echter, als je werkelijk 27Mbit haalt (je voorlaatste reactie), dan suggereert het dat je geen TOT 20Mbit abonnement hebt, omdat je 27 meer is dan de 20 die maximaal door het goedkoopste abonnement geleverd kan worden. Verder staan in de folder de abonnementen zoals deze NU worden aangeboden. Dat staat los van het abonnement dat jij kan hebben. Het blijft mij dus onduidelijk wat er voor abonnement op een factuur van bijvoorbeeld een jaar geleden staat. Er zijn meer klanten met een ander abonnement dan de TOT 20Mbit en dat is ook lang niet allemaal glasvezel. Glasvezel kan sowieso alleen geleverd worden in wijken die daarvoor gereed zijn gemaakt.
Tot slot, niet elke Tele2 moderator (waaronder Anton) is elke dag op het forum aanwezig. Direct contact is er alleen telefonisch met de klantenservice. Maar als je Anton een privé bericht hebt gestuurd dan komt hij zeker hierop terug, zo leert de ervaring op dit forum.
Misschien heeft Anton wel een paar dagen vrij, zoals alle mensen wel eens hebben. Waar het ‘Tele2 Community” forum voor dient, staat onder andere bovenaan als je op de hoofdpagina van het forum bent, zie afbeelding hieronder.
Of je wil informeren bij T-Mobile is aan jezelf. Het alternatief is bellen voor directe reactie of anders wachten op Anton, zoals aangegeven. Het is aan jou.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.