beantwoord

Geen internet thuis

  • 17 June 2020
  • 7 reacties
  • 197 x bekeken

Goedemorgen,

 

Ik probeer al 5 dagen mijn internet thuis aan de praat te krijgen. De reset van de modem heb ik al meermaals uitgevoerd zonder resultaat. En mijn modem kan ik niet bereiken via 192.168.1.1 terwijl mijn tv het wel doet. 

 

Hebben jullie de oplossing?

 

Mvg Marieke

icon

Beste antwoord door Anonymous 17 June 2020, 11:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Wat voor soort reset heb jij uitgevoerd,  een harde of softe?

Heb jij wel internet via een UTP kabel?

Vaak moet je je Wi-Fi beveiligen na een harde reset, heb jij dat al gedaan?

Ik heb de stekker er 3minuten uit gehad en ik heb het reset knopje ingedrukt. Dus beide geprobeerd. 

 

De wifi zou ik graag beveiligen als ik de router in kom. Ik kan via wifi contact maken met het netwerk wat ik zelf een naam heb gegeven, maar dan geeft hij aan dat ik verbonden maar geen internet heb. En ik kan niet in de router komen. Dat 192.168.1.1 doet hij niks mee

 

Houd het reset knopje eens heel lang ingedrukt, minimaal een seconde of 10, en om welk Modem gaat het?

Het reset knopje moet je indrukken Als er spanning op het Modem staat, de stekker in het stopcontact zit.

Werkt ook niet helaas. Ik heb een technicolor modem. 

Lees deze link eens door, mocht dat niet baten dan Tele2 even bellen.

Dank je wel. Na 2 keer zo'n reset doet hij het eindelijk weer. En ik kan weer bij de router. Alleen aanpassingen aan de router loopt hij weer op vast helaas. Maar na weer een reset doet hij het weer gelukkig. 

 

Fijne middag nog

Kijk eens aan, jij ook een fijne dag.