Even een update over de tekst op de site - want die is, met alle respect, vrij misleidend :(
Ik wil niet opzeggen, ik wil geen korting, ik wil gewoon 20mbits, met vaste telefoon voor 28.- per maand ipv het abonnement voor 30.- wat ik nu heb met meer snelheid dan ik nodig heb. Onderstaande tekst doet denken dat dat heel makkelijk zou moeten gaan als je maandelijks opzegbaar bent, en dus geen vast 12 maanden contract meer hebt:
Flexibiliteit
Je abonnement precies samenstellen zoals je wilt, dat kan bij Tele2. Zo kies je een abonnement dat echt bij je past en betaal je nooit teveel. En veranderen je wensen, dan wijzig je gewoon je pakket.
Maar… mijn wensen veranderen nu en ik wil dus mijn pakket aanpassen. Eerst kon het niet in de chat. Daarna weer wel, ik moest bellen met de klantservice hiervoor. Die heb ik nu as we speak aan de lijn. En nu zou ik moeten opzeggen en weer aanmelden maar dan zou ik wel zonder internet komen te zitten - dat is dan weer niet handig ivm thuiswerken en Corona…
Kan dit écht niet makkelijker? Ik wil niet opzeggen ik wil klant blijven! hoef ook geen korting - gewoon een passender abonnement.. En: waarom staat dit dan zo wel vermeldt op de site? Want 'gewoon' je pakket wijzigen gaat dus blijkbaar niet als je wensen veranderen. Het contact op de chat duurt erg lang, ik sta nu ook inmiddels een tijdje in de wacht - ik werk zelf bij een chat (ja, ik ben er zo eentje) en daar gebeurt dit gewoonweg niet (plus het aanpassen van je pakket is suuuuuuuper simpel). Maar ja, wat ik zeg: ben verder erg tevreden over tele2 en wil niet weg. Gewoon simpelweg dat wat op de site staat: minder voor minder, en passender.
Wat gaat er mis?