Ik meen dat de Zonnet adressen aliassen zijn van Tele2 adressen. Probeer eens hier in te loggen/je wachtwoord op te vragen https://webmail.tele2.nl
en dan uiteraard @zonnet.nl niet gebruiken, maar @tele2.nl
Je account blokkeren is mogelijk, daar kan een Tele2 moderator je mee helpen. Wacht in dat geval tot een Tele2 moderator in dit topic reageert.
Hey @CarianneB, welkom op onze community. Ben je met de tip van @pipodeclown geholpen om het wachtwoord op te vragen? Anders kan ik jouw account opheffen. Je kan mij een privébericht sturen met deze link. Dan zorg ik ervoor dat jouw emailadres wordt opgeheven. Ter verificatie heb ik deze gegevens van jou nodig:
- Voornaam + achternaam
- Volledige adresgegevens
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer
Wil je het mij laten weten als ik iets kan doen? Ik sta voor je klaar!
Groetjes,
Rox