Skip to main content

Inloggen op mijn zonnet webmail lukt niet meer - ik krijg een melding dat het wachtwoord verkeerd is, maar zie geen optie om een nieuw wachtwoord op te vragen. Wel is de account nog actief, want op een (dinosaurus) laptop laadt de mail nog wel.

  • is het mogelijk het wachtwoord op te vragen?
  • zo niet, is het mogelijk de account te beeindigen?

Hartelijk dank alvast

Ik meen dat de Zonnet adressen aliassen zijn van Tele2 adressen. Probeer eens hier in te loggen/je wachtwoord op te vragen https://webmail.tele2.nl

en dan uiteraard @zonnet.nl niet gebruiken, maar @tele2.nl

Je account blokkeren is mogelijk, daar kan een Tele2 moderator je mee helpen. Wacht in dat geval tot een Tele2 moderator in dit topic reageert.


Hey @CarianneB, welkom op onze community. Ben je met de tip van  @pipodeclown geholpen om het wachtwoord op te vragen? Anders kan ik jouw account opheffen. Je kan mij een privébericht sturen met deze link. Dan zorg ik ervoor dat jouw emailadres wordt opgeheven. Ter verificatie heb ik deze gegevens van jou nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Wil je het mij laten weten als ik iets kan doen? Ik sta voor je klaar! :muscle_tone4:

Groetjes, 

Rox