Beste mensen,
Mijn huidige modem heb ik per 21-08-2013 ontvangen ter vervanging van mijn eerste en identieke modem. Mijn televisie-decoder werkt prima. De produktomschrijving is amino_132 en de ordertype is SWAP. De reden om hier mijn bericht achter te laten is dat ik sinds een paar weken erg veel last heb van het steeds vaker wegvallen van wifi-verbinding, zelfs bij weinig gebruik daarvan om te testen. Ook valt het mij op dat de modem de laatste weken steeds warmer (bijna heet) wordt dan normaal. Dit terwijl deze modem in de donkere en koele meterkast zit. Ik heb allerlei dingen gedaan om de wifi-verbinding weer te normaliseren en dat de modem niet meer zo heet wordt zoals toentertijd. Dus alles uitzetten en alle stekkers uitgetrokken en expres een uurtje gewacht. Dan weer alles aanzetten. Ook bij de elektronica met wifi-verbinding zoals smartphone en smarttelevisie. Alles gereset. Maar tot nu toe heeft niks geholpen en de wifi-verbinding valt nu om de haverklap weg, dus steeds vaker. De vaste verbinding via internetkabel doet nu nog goed. Dit probleem had ik ook bij mijn vorige modem gehad. De wifi-verbinding is beveiligd, dus er wordt momenteel niks afgetapt bij ons.
De kans zit erin dat deze modem versleten is wat betreft de wifi-verbinding. Is het mogelijk om via hier een nieuwe modem aan te vragen ter vervanging van de huidige modem? Nog iets, ik kan helaas jullie niet telefonisch te woord staan met dank aan mijn gehoorbeperking. Vandaar deze weg. Tot schrijfs dan!
Met vriendelijke groet,
Dennis.