beantwoord

Traag internet

  • 17 juni 2020
  • 6 reacties
  • 217 x bekeken

Ik heb een internetpakket van 100 mbps van Tele2 geabonneerd, maar de werkelijke internetsnelheid is ongeveer 6 mbps .Dit probleem was 4 dagen geleden begonnen.  Ik heb geprobeerd de modem opnieuw op te starten en het kanaal te wijzigen, maar helaas is dit niet opgelost.

icon

Beste antwoord door Anonymous 17 juni 2020, 13:37

Je ping (latency) is iig goed, downloadsnelheid is idd een drama als je max 100Mbps hoort te hebben.

Ik zou Tele2 dan even bellen voor een lijnmeting. 

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Speedtest​​​​

 

Reputatie 7
Badge +4

En als je bekabeld test?

Ik heb de router op modem aangesloten en het resultaat is hetzelfde.

En om je Router uit te sluiten, haal deze er tussenuit en gebruik een UTP kabel tussen het Tele2 Modem en je Notebook of ander Medium.

Dan nogmaals testen.

Ik gebruik de kabel verbinding met computer, de snelheid is nog langzamer.

 

Je ping (latency) is iig goed, downloadsnelheid is idd een drama als je max 100Mbps hoort te hebben.

Ik zou Tele2 dan even bellen voor een lijnmeting. 

Reageer