Skip to main content
beantwoord

Modem terug gestuurd, en krijg weer nieuwe doos


  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties

Ik heb naar volle tevredenheid adsl gehad van Tele2.

Nou wilde ik naar vdsl en moest overstappen naar t-mobile.

Ik kreeg een doos opgestuurd van tele2 om de router op te sturen.(tot zover ok)

Router verzonden, en volgens track/trace ook aangekomen.

Vandaag een nieuwe doos, met dezelfde brief.. Wat nu te doen?? 

ik heb m’n router al verstuurd, en ook nog geen mail van tele2 gehad dat ie ontvangen is.

Graag reaktie.

Groetjes,

Frank

Beste antwoord door Rotor1

Rox van Tele2 schreef:

Hey @Rotor1, welkom op onze Community. Tof om te horen dat je zo tevreden bent over de internetsnelheid. Fijn dat je zo snel geholpen bent door mijn collega via Twitter. Bedankt dat je ons gelijk een update hebt gegeven. :thumbsup_tone4: Ben nog wel erg benieuwd wat de oplossing was!

Groetjes, 

Rox

De reaktie was, ik mocht de doos houden of terugsturen. Mijn reactie daarop was dat ik t wel even apart hield, je weet nooit wat er nog fout gaat.

Anders zit ik met een rekening van 99 euro.

Jaa Jammer dat tele2 geen vdsl meer in het pakket had. 

Snelheid die ik had was 1 Mbps up en 4 Mbps down (naar boven afgerond.)

Nu zit ik op 50 Mbps down en 30 Mbps up (gemeten op mn router.

 

Groetjes,

Frank

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 7 juli 2020

Via Twitter opgelost. 


Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • 8 juli 2020

Hey @Rotor1, welkom op onze Community. Tof om te horen dat je zo tevreden bent over de internetsnelheid. Fijn dat je zo snel geholpen bent door mijn collega via Twitter. Bedankt dat je ons gelijk een update hebt gegeven. :thumbsup_tone4: Ben nog wel erg benieuwd wat de oplossing was!

Groetjes, 

Rox


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 9 juli 2020
Rox van Tele2 schreef:

Hey @Rotor1, welkom op onze Community. Tof om te horen dat je zo tevreden bent over de internetsnelheid. Fijn dat je zo snel geholpen bent door mijn collega via Twitter. Bedankt dat je ons gelijk een update hebt gegeven. :thumbsup_tone4: Ben nog wel erg benieuwd wat de oplossing was!

Groetjes, 

Rox

De reaktie was, ik mocht de doos houden of terugsturen. Mijn reactie daarop was dat ik t wel even apart hield, je weet nooit wat er nog fout gaat.

Anders zit ik met een rekening van 99 euro.

Jaa Jammer dat tele2 geen vdsl meer in het pakket had. 

Snelheid die ik had was 1 Mbps up en 4 Mbps down (naar boven afgerond.)

Nu zit ik op 50 Mbps down en 30 Mbps up (gemeten op mn router.

 

Groetjes,

Frank


Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • 9 juli 2020
Rotor1 schreef:
Rox van Tele2 schreef:

Hey @Rotor1, welkom op onze Community. Tof om te horen dat je zo tevreden bent over de internetsnelheid. Fijn dat je zo snel geholpen bent door mijn collega via Twitter. Bedankt dat je ons gelijk een update hebt gegeven. :thumbsup_tone4: Ben nog wel erg benieuwd wat de oplossing was!

Groetjes, 

Rox

De reaktie was, ik mocht de doos houden of terugsturen. Mijn reactie daarop was dat ik t wel even apart hield, je weet nooit wat er nog fout gaat.

Anders zit ik met een rekening van 99 euro.

Jaa Jammer dat tele2 geen vdsl meer in het pakket had. 

Snelheid die ik had was 1 Mbps up en 4 Mbps down (naar boven afgerond.)

Nu zit ik op 50 Mbps down en 30 Mbps up (gemeten op mn router.

 

Groetjes,

Frank

Aah toppie hoor, Frank! Dat is waar, erg jammer. Nou je weet ons te vinden mocht je nog iets willen weten. 

Groetjes, 

Rox