Skip to main content

Ik heb wel verbinding met het ssid maar geen internettoegang, op mijn smartphone heb wel internettoegang zo ook op andere devices.

Aanvullende informatie:

Andere ssid (bijv.werk) heb ik wel internettoegang op mijn laptop.


Dan Hard reset je je Modem, of delete de SSID/verbinding met je Modem op je Smartphone daarna weer aanmelden.

Je kunt ook proberen om het protocol te veranderen dat je Modem/Wi-Fi nu gebruikt.

 

Maar de volgorde is de SSID laten vergeten, werkt dat niet dan een Harde Reset van het Tele2 Modem.

Als laatste je protocol veranderen als de andere tips geen soelaas bieden.


Hoi @Robin105,

Welkom op de Community! 

Hebben de tips die @Cypher (Thanks!) heeft gegeven geholpen?
Speciaal voor jou heb ik een topic erbij gezocht waar ook andere handige tips tussen staan.
Check hoe je jouw WIfi kan verbeteren hier!
We horen graag of het heeft geholpen.
FIjne dag verder! :sun_with_face: