Vanaf april heb ik al problemen met internet. Ik heb ook een hele week geen internet, tv en telefoon gehad. Dus regelmatig contact opgenomen met tele2. Afgelopen zaterdag voor de laatste keer (niet dat ik nu wel regelmatig internet heb, want dat is bepaald niet zo), maar mijn telefoonkastje vertoont ook al langere tijd kuren. Zo kan het gebeuren dat ik tv-kijkend ineens een zwart beeld krijg en de tv zich dan vanzelf weer opstart (vooral zeer hinderlijk in een spannende film), ook neem ik programma's op. Ik wilde ze eens bekijken en toen bleek mijn lijst leeg te zijn én ik kreeg de opmerking dat de schijf 100% vol was. Omdat ik zaterdag 18 juli toch een van de medewerkers aan de lijn had (nadat ik diverse keren verkeerd was doorverbonden) en dit probleem ook aankaartte, zei hij dat ik een ander tv-kastje zou krijgen, maar omdat het zaterdag was, ik deze dinsdag (de 21e juli) zou ontvangen. Het is nu de 23e maar ik heb dat kastje nog niet gezien. Ook heb ik geen mailtje ontvangen dat een kastje onderweg is. En een paar programma's die ik heb opgenomen, kan ik niet terugkijken, omdat ze een blauwe streep geven en niet afspeelbaar zijn. Zéééér handig.
Hoe denkt Tele2 deze ellende eindelijk eens op te lossen en dan bedoel ik:
- regelmatig internet, zonder storingen, zonder regelmatig naar het modem te moeten lopen om te resetten. (vandaag al meerder keren waardoor ik meer dan een uur bezig was te proberen internet te krijgen)
- ik gewoon opgenomen programma's kan terugkijken?