beantwoord

kan ik verwijderde e-mails terughalen?

  • 29 July 2020
  • 4 reacties
  • 597 x bekeken

Hoi forumleden,

Ik heb vanmiddag met de outlook app op m'n windows per ongeluk alle e-mails verwijderd. nu zie ik deze e-mails ook niet weer terug op webmail.tele2.nl. Mijn vraag is of ik mijn e-mail terug kan halen? heeft eventueel Tele2 een backup hiervan:(

 

mvg

 

Refik

icon

Beste antwoord door fenerium19 29 July 2020, 19:36

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Login via webmail op de mailomgeving van Tele2. Misschien staan ze daar nog in de inbox of de prullenbak. Als de webomgeving leeg is dan zijn de echt weg.

Login via webmail op de mailomgeving van Tele2. Misschien staan ze daar nog in de inbox of de prullenbak. Als de webomgeving leeg is dan zijn de echt weg.


Hoi Eric, Mijn verdwenen e-mails heb ik teruggevonden via de outlook app op mjn windows. Ik denk dat er een ander probleem nu afspeelt, namelijk als ik inlog op de mailomgeving zie ik wel mijn verzonden emails en mijn prullenbak. Mijn hele postvak in is spontaan verdwenen. Soortgelijke foutmelding had ik voorgaande maanden ook, en een moderator/admin van de forum deed telkens een synchronisatie waarbij ik mijn postvak in compleet terug kreeg. Ik denk dat mijn probleem is opgelost, maar dat er een nieuwe probleem is ontstaan hieruit.

Reputatie 7
Badge +12

Daar kan ik je als medeklant niet mee helpen. Mijn advies zou wel zijn om eens om te kijken naar een ander email adres zoals gmail of outlook. Tele2 is toch vooral een internet access provider, emailbox is heel klein en inderdaad zijn er wel eens wat issues.

Daar kan ik je als medeklant niet mee helpen. Mijn advies zou wel zijn om eens om te kijken naar een ander email adres zoals gmail of outlook. Tele2 is toch vooral een internet access provider, emailbox is heel klein en inderdaad zijn er wel eens wat issues.


alsnog bedankt voor je hulp en tips