beantwoord

decoder werkt niet naar behoren

  • 14 August 2020
  • 5 reacties
  • 252 x bekeken

Ik zette net mijn tv aan en alle zenders stoorden dus uitgezet, stroom eraf even wachten opnieuw opstarten... yes (dacht ik) hij doet het weer... maar binnen een paar minuten sprong het hele beeld op zwart... hele rideltje nog eens herhaalt, en gebeurde weer precies hetzelfde binnen een min of 2 weer beeld op zwart!

 

Helaas gebeurt dat natuurlijk net na 20u dus klantenservice is gesloten... wat moet ik nu doen? Krijg wel te zien wat er in principe op zou moeten zijn (kanaal info) zie foto

icon

Beste antwoord door Jennajaira 19 August 2020, 16:33

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Doet je internet het nog wel goed? Restart anders eerst je modem.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Jennajaira,

Welkom op de Community! Bedankt voor jouw duidelijke uitleg met foto, daar kunnen we wat mee. Wij helpen je graag verder!
Lekker tv kijken en dan gebeurt dit, daar zit je niet op te wachten. Ik heb meteen een topic voor jou erbij gezocht waarin we handige tips geven om problemen met de televisie op te lossen, bekijk gauw dit het topic.
Laat ons weten of de tips hebben geholpen en of je weer ongestoord tv kan kijken. Ik hoor het graag van je als je me nodig hebt. Ik sta voor je klaar! :thumbsup:

Hallo,

 

Bedankt voor uw reactie ik heb ondertussen al telefonisch contact gehad voor nu is het opgelost hopelijk blijft het goed

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Jennajaira,
Dat is goed nieuws! Bedankt voor jouw reactie met de update dat het probleem is opgelost!
Wil je misschien met ons delen wat er telefonisch is besproken? Dan weten wij op de Community ook wat er aan de hand was. 
En als het probleem zich weer voor doet geef dan een seintje! Dan duiken we er meteen voor je in.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of kunnen we je ergens bij helpen, geef een seintje,
De Community staat altijd voor je klaar! :innocent:

Natuurlijk,

 

Er zat waarschijnlijk een soort 'communicatie storing van modem tot decoder waardoor de decoder niet de juiste informatie ontving.

 

De tele2 medewerker heeft vanuit zijn locatie de modem gereset, vervolgens heb ik de decoder een aantal seconde van de stroom afgehaald. En daarna deed hij het weer.