beantwoord

Server onvindbaar

  • 9 August 2020
  • 5 reacties
  • 307 x bekeken

Hoi! Ik heb gisteren geprobeerd mijn installatiepakket van Tele2 te installeren en kwam een heel eind. Nu zie ik dat de lampjes op mijn modem wel branden (dus ik kan de wifiverbinding zien en ermee verbonden), maar de lampjes op het kastje waar deze op aangesloten is branden niet. Ik heb dus ook geen internet, krijg de melding ‘server onvindbaar’. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Groet, Anne 

icon

Beste antwoord door Etalles 10 August 2020, 12:07

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heb je het modem op de correcte wijze op het ISRA punt aangesloten?

Reputatie 7

Is je abonnement al ingegaan (startdatum)?

Reputatie 5

Hey @Etalles, welkom op onze Community! Tof dat je ervoor hebt gekozen om de Tele2 familie te joinen. En wat goed dat je al een eind bent gekomen met het installatiepakket. Nu is het een kwestie van de laatste stap afronden. Daar gaat de Community je bij helpen. @eric en @pipodeclown stellen goede vragen om jou verder te helpen. Wil je het ons laten weten? Wij denken graag met je mee.

In dit topic vindt je meer informatie per modem terug over de installatie van je pakket. Zou je die nog willen nalopen? Als het daarmee niet opgelost is, dan moeten we vervolgstappen ondernemen. Ik zoek het dan helemaal voor je uit! :muscle_tone4:

Om jou verder te helpen is het handig als je jouw profiel compleet invult met het klantnummer. Jouw klantnummer bestaat uit 10 cijfers en begint met de letter B. Zou je dit ook alvast willen doen?

Dank voor de reacties! Hij deed het ineens vanzelf, dus mijn probleem is opgelost :)

Reputatie 5

Wat fijn om te horen dat het is opgelost, @Etalles. Ik ben toch nog wel benieuwd waar het dan aan lag. Maar goed, mocht je nog ergens tegen aan lopen, je weet ons te vinden op de Community! :smile: