Hoi! Ik heb gisteren geprobeerd mijn installatiepakket van Tele2 te installeren en kwam een heel eind. Nu zie ik dat de lampjes op mijn modem wel branden (dus ik kan de wifiverbinding zien en ermee verbonden), maar de lampjes op het kastje waar deze op aangesloten is branden niet. Ik heb dus ook geen internet, krijg de melding ‘server onvindbaar’. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Groet, Anne
Heb je het modem op de correcte wijze op het ISRA punt aangesloten?
Is je abonnement al ingegaan (startdatum)?
Hey
In dit topic vindt je meer informatie per modem terug over de installatie van je pakket. Zou je die nog willen nalopen? Als het daarmee niet opgelost is, dan moeten we vervolgstappen ondernemen. Ik zoek het dan helemaal voor je uit!
Om jou verder te helpen is het handig als je jouw profiel compleet invult met het klantnummer. Jouw klantnummer bestaat uit 10 cijfers en begint met de letter B. Zou je dit ook alvast willen doen?
Dank voor de reacties! Hij deed het ineens vanzelf, dus mijn probleem is opgelost :)
Wat fijn om te horen dat het is opgelost,
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.