Skip to main content
Antwoord

Geen internet en televisie

  • August 2, 2020
  • 2 reacties
  • 169 x bekeken

AnitaEsther_

Goedemorgen,

Ik zit al vanaf gisterochtend plotseling zonder televisie en internet. Is er een mogelijkheid om in het weekend contact te krijgen met tele2 hierover?

Graag hoor ik van u!

 

Met vriendelijke groet,

Anita Bruggeman

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hoi @AnitaEsther_ 
Welkom op onze Community! Dit is een klant helpt klant platform.
Goed dat je hier aan de bel trekt, we helpen je graag verder.

De eerste stap is altijd het modem opnieuw opstarten. Bedankt @pipodeclown voor jouw uitleg!
Op onze website hebben we handige tips om de meest voorkomende problemen op te lossen.
Als deze tips niet werken, geef dan een seintje! Dan kijkem we meteen met je mee naar een andere oplossing.
Wil je ons een update geven van jouw bevindingen? Ik sta voor je klaar! :innocent:

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • August 2, 2020

Op zaterdag en werkdagen is de telefonische klantenservice wel bereikbaar, maar niet op zondag. Vanaf morgen zijn ze weer bereikbaar https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/

Heb je het modem al opnieuw opgestart of gereset?


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 4, 2020

Hoi @AnitaEsther_ 
Welkom op onze Community! Dit is een klant helpt klant platform.
Goed dat je hier aan de bel trekt, we helpen je graag verder.

De eerste stap is altijd het modem opnieuw opstarten. Bedankt @pipodeclown voor jouw uitleg!
Op onze website hebben we handige tips om de meest voorkomende problemen op te lossen.
Als deze tips niet werken, geef dan een seintje! Dan kijkem we meteen met je mee naar een andere oplossing.
Wil je ons een update geven van jouw bevindingen? Ik sta voor je klaar! :innocent: