beantwoord

TV abonnement opgezegd en nu doet mijn internet verbinding het helemaal niet meer

  • 29 July 2020
  • 5 reacties
  • 230 x bekeken

Ik heb gisteren mijn tv-abonnement opgezegd en vervolgens vloog vannacht de internetverbinding er helemaal uit. De modem is op afstand gereset want mijn instelingen voor mijn wifi-netwerken waren overschreven met de fabrieksinstellingen.
Het modem blijft ‘connecting’ geven bij WAN-status en dus heb ik nu geen internet.
Graag zo spoedig mogelijk herstellen want ik gebruik deze verbinding voor mijn werk!
Alice Verheij
Middelburg

icon

Beste antwoord door alice.verheij 11 August 2020, 13:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Als je haast hebt, kan je beter de klantenservice bellen  020 7544444

Reputatie 5

Hey @alice.verheij, welkom op onze Community! Ik snap dat je graag zo snel mogelijk de verbinding hersteld wilt hebben. Het is niet de bedoeling dat het tv-abonnement samen met de internetverbinding wordt afgesloten. Goede tip van @WhTurner om bij haast mijn collega’s van de klantenservice te bellen. Maar mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan sta ik helemaal voor je klaar om jou te helpen! Om in het systeem te duiken heb ik alleen nog jouw klantnummer nodig. Je klantnummer kan je invullen in jouw profiel. Wil je het laten weten als je dat hebt gedaan? Dan ga ik gelijk aan de slag voor je! :muscle_tone4:

Reputatie 5

Hi @alice.verheij, ik was benieuwd of je internetverbinding in de tussentijd weer werkt en wat de juiste oplossing was. Wil je het ons laten weten? Mocht het nog niet opgelost zijn, dan denken wij graag met je mee. De Community staat voor je klaar!

Ja, doet het weer. Dag gewacht, modem stond uit. Daarna weer aangezet en de instellingen teruggezet naar mijn eigen voorkeur. Het ding was op afstand gereset zo bleek. Wat ook blijkt is dat mijn verbinding sneller is. Tot voor kort net aan 30Mbit/s, nu tegen de 50.

Reputatie 5

Thanks voor je berichtje @alice.verheij . Goed om te horen dat het is opgelost!