Skip to main content

Vanuit onze applicatie worden email gestuurd via Amazon SES. Mailtjes aan gebruikers uit de domeinen versatel en zonnet worden sinds 2 weken gewijgerd. De mailtjes bevatten informatie over aankopen en facturen als attachments.

Kan ik ergens controleren of een bepaalde afzender. domein of email server geblokkeerd wordt?

 

 

Hoi Jan, dit probleem klinkt herkenbaar. Wat is de foutmelding die je ontvangt?


Zie ook topic #80339, of zoek eens op “550 Sorry, we do not accept connections from you.”

Komt die foutmelding je bekend voor? Staan de SPF records van het domein dat je als afzender gebruikt goed ingesteld? Op internet zijn een aantal websites die dit voor je kunnen checken, zoek maar eens op “SPF Record Check” (ik kan geen links in berichten zetten, dan komen de berichten niet door).


De link naar dat topic is

https://forum.tele2.nl/e-mail-350/550-sorry-we-do-not-accept-connections-from-you-bij-verzenden-naar-zonnet-en-tele2-adressen-78096


Ik doelde meer op https://forum.tele2.nl/e-mail-350/550-sorry-we-do-not-accept-connections-from-you-80339


Ik doelde meer op https://forum.tele2.nl/e-mail-350/550-sorry-we-do-not-accept-connections-from-you-80339

Hey @janvandergoes, welkom op onze Community! Thanks @Shopforce voor het delen van het topic. Mijn antwoord is daar terug te lezen met de link naar het privébericht! Ik zie het graag tegemoet, zodat we aan de slag kunnen! :smile: