beantwoord

Account niet geactiveerd (interactive TV)

  • 27 July 2020
  • 1 reactie
  • 260 x bekeken

Hallo, 

Ik probeer al even onze tv ontvanger te installeren maar ik krijg de melding : je account is nog niet geactiveerd. 

 

Volgens mijn abonnement zou deze al sinds 17 juli geactiveerd moeten zijn. 

De modem en internet doen het overigens wel (we hebben een internet + TV pakket). 

 

Wie heeft advies? 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 3 August 2020, 10:41

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @BonnieM1981,

Welkom op de Community!
Goed om te horen dat het modem en jouw internet goed werken.
Laten we meteen kijken naar een oplossing voor jouw tv-ontvanger.
Als je alles goed hebt aangesloten probeer dan jouw modem te resetten.
Ik heb dit topic voor je erbij gezocht, daarin staan handige tips om problemen met de tv-ontvanger op te lossen.
Als dit niet helpt dan raad ik je aan de klantenservice te bellen, zij kunnen de tv-ontvanger hopelijk activeren.
Bel onze klantenservice op 020-754 4444.

Laat je het even weten als het gelukt is? Mocht je meer vragen hebben let me know, ik sta voor je klaar! :thumbsup: