De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Een nieuwe klant, ik heb de apparatuur ontvangen en aangesloten, en vandaag heb ik een bericht van u ontvangen waarin staat dat het internetpakket klaar is en dat ik het kan gebruiken. Ik heb de verbindingen gecontroleerd en gecontroleerd, ze zijn allemaal correct geactiveerd, de router werkt, maar zonder een verbinding met internet, de aan / uit-knop licht rood op, de knop Draadloos en tv lichten groen op
ik probeer nu al een week tevergeefs om mijn huidige email adres van zonnet te behouden.ik kan klikken , email adres invullen en wat nog meer; wat ik ook probeer; er gebeurt echter nop,nada, niets…; geen bevestiging van dat ik nieuw account krijg, de oude dus behoud enzovoorts. ik wil (moet) namelijk mijn huidige email adres behouden omdat er best wat accountsen andere dingen aan vast zitten en het bergen werk is om alles over en om te zetten.gaarne een reactie; het kan / mag ook per chat.
Als je zowel een @zonnet.nl als een @versatel.nl e-mailadres gebruikt, moet je hiervoor dan twee e-mailabonnementen afsluiten bij Zonnet? Of kun je beide e-mailadressen naar één account laten forwarden? Zo ja, hoe zou je dit kunnen aanvragen?(Deze vragen stel ik hier omdat ik geen reactie krijg via het contactformulier op zonnet.nl, en de nieuwe eigenaar van Zonnet, interNLnet, weigert telefonische support).
Bij het aanbod van Zonnet voor een E-mail Only abonnement kies je een nieuw .nl-domeinnaam. Is het (uiteraard tegen meerprijs) mogelijk om een .com-domeinnaam te kiezen?Is het mogelijk de registratie van een bestaand .com-domein over te dragen aan Zonnet, en dat domein te gebruiken in de e-mailomgeving van Zonnet E-mail Only?(Deze vragen stellen ik hier omdat ik geen reactie krijg via het contactformulier van Zonnet.nl, en de nieuwe eigenaar van Zonnet, InterNLnet B.V. te Duiven, weigert telefonisch support te verlenen).
Hallo, Graag wil ik weten wanneer ik mijn retourbox ontvang. Mijn abonnement loopt tot 3 januari, maar ik woon er al niet meer. Wil graag mijn box alvast ontvangen. Mvg,Sanne
Oude e-mail accounts die ik al jaren niet meer gebruik worden nu gebruikt om ID-fraude mee te plegen (aanmaningen via Klarna, waarin in de aanmaning mijn allang vergeten emailadressen vermeld staan)Zou u mijn oude versatel e-mail account willen verwijderen?Alvast bedankt!
Zoals de titel zegt heb ik sinds enkele dagen vaak last van een lage internetsnelheid. De snelheid word dan niet meer dan 1 mb. Hoe kan dit? Normaal haal ik altijd het hoogst mogelijke.
Sinds vannacht kunnen al onze apparaten (laptops en telefoons) geen verbinding krijgen met ons eigen Wifi-netwerk. Vaste lijn is ook dood. Na 2x opnieuw starten van modem heb ik het teruggezet naar fabrieksinstellingen. Dat hielp vorige week, maar nu niet. Op elk apparaat komt: kan geen verbinding met netwerk maken. Netwerk is wel zichtbaar in lijst beschikbare netwerken. Lampje power en wifi branden; lampje bellen niet. Wie helpt me verder? Thanks!
Heb ineens geen internet en tv meer
Beste Tele2, Mijn modem is ermee gestopt. Er branden geen lampjes meer. Ik heb alle mogelijke manieren van resetten geprobeerd maar er ook geen stroom op. Ik heb een andere adapter geprobeerd maar dit geeft ook geen oplossing. Wat nu? Hopelijk is er een oplossing.Alvast dank voor het meedenken . Vriendelijke groet,Priscilla Wiegers
Heb ineens geenbtv en internet meer en baal ervan dat ik niet kan bellen
Ik ben overgestapt naar kpn en krijg een brief, hoewel ik al 22 november alles terug heb gestuurd. Kan geen mail terugsturen, als ik bel staan er tig in de wacht. Hopelijk kan ik via deze weg duidelijk maken, datalles netjes van ONZE kant is afgehandeld!
Hallo, Ik zit al enkele uren met extreem slecht internet en geen tv. Dit is al een paar keer gebeurd deze week en dan was het ongeveer na een uur spontaan weer goed, maar nu duurt het wel érg lang. Klantenservice is niet bereikbaar op zondag.. wat kan ik nog doen?
Ik heb op mijn tele2 e-mailaccount een bericht gekregen dat het e-mailaccount wordt afgesloten omdat het niet meer in gebruik zou zijn. Terwijl het dagelijks wordt gebruikt. Hoe kan ik voorkomen dat het werkelijk wordt afgesloten?
Ik krijg een mail dat mijn mailadres afgesloten gaat worden wegens inactiviteit. Ik krijg hier mijn belangrijkste mail op binnen! Als ik de klantenservice bel krijg ik 51! wachtenden voor me en de chatrobot is helemaal een aanfluiting.
Geachte Tele2, er was verbouwing thuis. Hele nieuwe vloer erin en nieuwe plinten. Het modem stond zeer dichtbij deze werkzaamheden en aan de configuratie te zien in de fotos zie je hoe die vastzit.In dit topic: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/traag-internet-dlm-reset-aub-80429 Door het verbouwen is het modem helaas gevallen. Hier was ik na 2-3 dagen pas achter gekomen, toen is helaas ook het modem zwaar teruggegaan in rate. Attainable rate is nog steeds goed nu, maar acquired niet. Ik heb het modem alweer stevig vast gezet en het pinnetje ingedrukt, alleen na een week is het nog steeds niet goed. Voor de werkzaamheden lag de snelheid rond de attainable rate, dus op 33000
Sinds half jaar kan ik geen verstatel mail meer versturen vanuit Thunderbold of outlook.Nu komt er in Thunderbold ook geen versatel mail meer binnen. in outklook komt wel versatel mail binnen, maar ik kan niets meer versturen.Tele2 webmail is leeggemaakt, dus geen volle mailbox.Wie weet hier raad op, Dank alvast!
Ik heb een gratis versatel-emailadres. Deze wil ik behouden en dat moet ik aangeven voor 31/12/2020. Ik kreeg echter alleen al 2 weken lang "Op dit moment kan uw e-mailadres niet gecontroleerd worden, probeer het later nog eens.”. Ik heb al 3x een contactformulier ingevuld bij Zonnet (want dat is de enige mogelijkheid om ze te bereiken), maar hoor steeds maar niks. Wat kan ik nu nog doen????PS. Ik heb ook een zonnet-emailadres (maar die gebruik ik bijna niet), en daar krijg ik geen foutmelding.
Ik word er onderhand echt geïrriteerd over en blijkbaar kan het alleen worden opgelost als ik de publiciteit opzoek. Het onderstaande is er aan de hand:In april dit jaar is mijn zoon overleden In de weken daarna hebben we zijn abonnement beëindigd Er is toen toch nog een maand abonnement door jullie afgeschreven wat ook door jullie zelf is geconstateerd. Jullie hebben het bedrag terug naar ons overgemaakt maar omdat zijn bankrekening was opgeheven ging dit niet Jullie hebben toen zelf een email gestuurd met de vraag wat te doen Heb toen contact met jullie gehad en mijn bankrekeningnummer is bij jullie in het systeem gezet. En jullie raden het al …….. het is nu midden november en ik heb nog steeds geen geld gezien Heb hier meerdere keren over gebeld en meerdere toezeggingen gehad maar helaas Ik weet niet meer hoe ik het voor elkaar kan krijgen om het geld waar ik gewoon recht op heb te krijgen???????
Dag, Op dit moment heb ik een Tele2 abonnement met unlimited data (mobiel).Nu is het zo dat ik in 2021 uit huis ga en dus aan het kijken ben voor TV & Internet in mijn nieuwe huis.Als ik op de site van Tele2 kijk en klik op een pakket samenstellen van Internet & TV, kan ik de volgende 3 opties kiezen:Internet Light (€20,00 per maand); Basic (€30,00 per maand - T-Mobile); Heb je al T-Mobile mobiel? Internet voor thuis vanaf €25,00.Nu heb ik dus wel een Tele2 abonnement met unlimited data, maar beteken dit ook dat ik dus van optie 3 gebruik kan maken (omdat Tele2 en T-Mobile samen zijn gegaan)? Ik hoor het graag!
Op 27 November heeft mijn schoondochter op mijn aanraden ( ik heb TV internet bellen van Tele2) een abbonnement op de TV van Tele2 genomen , belabonnement had ze al, dit omdat kleindochtertje 3,5 jaar dan Sinterklaas kan zien, het is nu bijna 8 December, ze hebben nog steeds geen TV , zo jammerze wonen in Geldermalsen, wat is daar nou moeilijk aan?
Ik hoop zo dat jullie me snel kunnen helpen!Ik heb een nieuwe decoder ontvangen en aan de telefoon is mij verteld dat de oude er al uit is gehaald zodat ik de melding “maximale aantal decoders”niet zou krijgen. Nu probeer ik hem te installeren maar krijg de melding toch.Kan jij die decoder verwijderen zodat ik de boel kan installeren?Met vriendelijke groet,Marlies
Krijg mijn oude zonnet mail account niet geblokkeerd/verwijdert deze is al meer dan 10 jaar oud en krijg dagelijks rotzooi naar binnen.Tele 2 is tot op heden niet erg mee werkend, ca 6 maanden geleden hadden ze beloofd om het te verwijderen maar helaas.Klant nr heb ik uiteraard niet meer ( te lang geleden).
Beste, Ik kom maar niet van mijn oude zonnet mail af.Eerder al contact gehad (met Tele2) en ze beloofden toen dat ze het binnen 2 weken zouden deleten maar helaas.Elke dag een bak met spam binnen.Mijn account dateert van 10 jaar en ouder terug, dus ik heb geen klant nr.
Hi everyone! After subscribing to Internet Light, my boyfriend and I started to both work from home full-time and this internet speed simply isn't enough anymore. Our Tele2 contract will end in July, would there be a way to switch to a faster speed before then? Also, in February we would move apartments . Can we bring our contract into the new address or so we need to close it and make a new one? Thank you very much for your help!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.