beantwoord

Zonnet reageert niet

  • 23 October 2020
  • 11 reacties
  • 697 x bekeken

Ik heb een gratis versatel-emailadres. Deze wil ik behouden en dat moet ik aangeven voor 31/12/2020. Ik kreeg echter alleen al 2 weken lang "Op dit moment kan uw e-mailadres niet gecontroleerd worden, probeer het later nog eens.”. Ik heb al 3x een contactformulier ingevuld bij Zonnet (want dat is de enige mogelijkheid om ze te bereiken), maar hoor steeds maar niks. Wat kan ik nu nog doen????

PS. Ik heb ook een zonnet-emailadres (maar die gebruik ik bijna niet), en daar krijg ik geen foutmelding.

 

icon

Beste antwoord door mberkhof 1 November 2020, 18:54

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

De manier waarop met klanten omgegaan wordt door zonnet is helaas een regelrechte ramp. De klachten die u benoemt spelen al maanden, maar zonnet lijkt niet in staat te zijn hier ook maar iets aan te veranderen. Tele2 doet niets anders als dit soort klachten ‘doorzetten’ naar zonnet zonder enig resultaat, als ze al bereid zijn om klachten met mail in behandeling te nemen.

 

Lees (en huiver) meer hier: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/news-ik-heb-een-e-mail-van-zonnet-ontvangen-wat-nu-80455

 

Ik denk dat u meer kans heeft op een oplossing voor uw zonnet/versatel mail problemen door ze aan een willekeurige chimpansee te vertellen dan om contact op proberen te nemen via het contact formulier, ik wacht zelf nu al 57 dagen op een reactie op het contact formulier zonder resultaat.

De manier waarop met klanten omgegaan wordt door zonnet is helaas een regelrechte ramp. De klachten die u benoemt spelen al maanden, maar zonnet lijkt niet in staat te zijn hier ook maar iets aan te veranderen. Tele2 doet niets anders als dit soort klachten ‘doorzetten’ naar zonnet zonder enig resultaat, als ze al bereid zijn om klachten met mail in behandeling te nemen.

 

Lees (en huiver) meer hier: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/news-ik-heb-een-e-mail-van-zonnet-ontvangen-wat-nu-80455

 

Ik denk dat u meer kans heeft op een oplossing voor uw zonnet/versatel mail problemen door ze aan een willekeurige chimpansee te vertellen dan om contact op proberen te nemen via het contact formulier, ik wacht zelf nu al 57 dagen op een reactie op het contact formulier zonder resultaat.

Dankjewel voor je reactie, en dat het idd een triest gebeuren is was ik al achter. Maar zo triest …. Is er al iemand zo wijs geweest dit bij Kassa of Radar te melden?

Ik weet in ieder geval van mensen die dit bij de consumentenbond, geschillencommissie en het ACM gemeld hebben. Ik heb mijn best gedaan om  hier tele2 in niet mis te verstane bewoordingen op de vingers te tikken (alhoewel ik betaalde klant ben en dus zelf niet direct getroffen ben door dit debacle.) Ik weet niet of u er zelf de tijd en energie voor weet te vinden om dit bij kassa / radar onder de aandacht te brengen, maar als dat zo is zou ik zeggen, wie de schoen past, trekke hem aan? (maar voelt u zich alstublieft niet door mij gedwongen)

Mocht u zich al geroepen voelen, meld dat dan vooral ook hier op het forum, misschien kunt u nog wat medestanders vinden ter ondersteuning?

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @mberkhof,

Van harte welkom op de Community! We denken en helpen graag zo goed mogelijk mee. Het lukt niet om jouw e-mailadres van Versatel te laten controleren.
Geen zorgen! Ik ga dit meteen intern doorzetten voor jou. Top dat je jouw Versatel e-mailadres hebt ingevuld in jouw Community account. Dit is het e-mailadres waar het om gaat toch?

Het verloopt niet vlekkeloos, mijn excuses ervoor maar we doen er alles aan om dit te fixen! :muscle:

Hallo @mberkhof,

Van harte welkom op de Community! We denken en helpen graag zo goed mogelijk mee. Het lukt niet om jouw e-mailadres van Versatel te laten controleren.
Geen zorgen! Ik ga dit meteen intern doorzetten voor jou. Top dat je jouw Versatel e-mailadres hebt ingevuld in jouw Community account. Dit is het e-mailadres waar het om gaat toch?

Het verloopt niet vlekkeloos, mijn excuses ervoor maar we doen er alles aan om dit te fixen! :muscle:

Dag Cas, Bedankt voor je reactie, maar ik snap even niet wat jij voor me kunt doen. Wat kun jij bereiken bij Zonnet, wat ik niet kan, en heel veel anderen vóór mij ook niet? Grtz, Marianne

PS. Het genoemde email-adres is het juiste inderdaad.

Hallo @mberkhof,

Van harte welkom op de Community! We denken en helpen graag zo goed mogelijk mee. Het lukt niet om jouw e-mailadres van Versatel te laten controleren.
Geen zorgen! Ik ga dit meteen intern doorzetten voor jou. Top dat je jouw Versatel e-mailadres hebt ingevuld in jouw Community account. Dit is het e-mailadres waar het om gaat toch?

Het verloopt niet vlekkeloos, mijn excuses ervoor maar we doen er alles aan om dit te fixen! :muscle:

Dag Cas, Bedankt voor je reactie, maar ik snap even niet wat jij voor me kunt doen. Wat kun jij bereiken bij Zonnet, wat ik niet kan, en heel veel anderen vóór mij ook niet? Grtz, Marianne

PS. Het genoemde email-adres is het juiste inderdaad.

Dag allemaal, het is gelukt intussen. Het formulier mankeert volgens Zonnet niks aan maar ze hebben tot 3x toe het formulier niet ontvangen. En van "probeer-het-later-nog-eens” hebben ze nog nooit gehoord. Maar ze hebben me geholpen, dus ik kan mijn mailadres behouden :-). Cas, bedankt voor het doorgeven! Grtz, Marianne Berkhof

Deze bedoel je toch?;

 

Dat heb ik al zo vaak gemeld, wel apart dat ze bij zonnet nog nooit van hun eigen meldingen gehoord hebben….

Ik ben blij voor je dat je je e-mail adres kunt behouden. Nu maar hopen dat je over een paar dagen nog steeds in je account kunt komen, dat wil ook nog wel eens misgaan, maar ik hoop het beste voor je!

 

Reputatie 7
Badge +12

Hallo @mberkhof

 

Dag allemaal, het is gelukt intussen. Het formulier mankeert volgens Zonnet niks aan maar ze hebben tot 3x toe het formulier niet ontvangen. En van "probeer-het-later-nog-eens” hebben ze nog nooit gehoord. Maar ze hebben me geholpen, dus ik kan mijn mailadres behouden :-). Cas, bedankt voor het doorgeven! Grtz, Marianne Berkhof

Het is inderdaad apart dat @Cas van Tele2 hiervoor nodig was, maar als je nu direct contact met Zonnet hebt gehad en je enail is veilig gesteld dan is de missie geslaagd.

Hallo @mberkhof,

Van harte welkom op de Community! We denken en helpen graag zo goed mogelijk mee. Het lukt niet om jouw e-mailadres van Versatel te laten controleren.
Geen zorgen! Ik ga dit meteen intern doorzetten voor jou. Top dat je jouw Versatel e-mailadres hebt ingevuld in jouw Community account. Dit is het e-mailadres waar het om gaat toch?

Het verloopt niet vlekkeloos, mijn excuses ervoor maar we doen er alles aan om dit te fixen! :muscle:

 

Hallo @mberkhof,

Van harte welkom op de Community! We denken en helpen graag zo goed mogelijk mee. Het lukt niet om jouw e-mailadres van Versatel te laten controleren.
Geen zorgen! Ik ga dit meteen intern doorzetten voor jou. Top dat je jouw Versatel e-mailadres hebt ingevuld in jouw Community account. Dit is het e-mailadres waar het om gaat toch?

Het verloopt niet vlekkeloos, mijn excuses ervoor maar we doen er alles aan om dit te fixen! :muscle:

 

Heb hetzelfde 3 contactformulieren verzonden aan Zonnet  krijg geen reactie, wat is dit toch met Zonnet, heb een mailadres bij Zonnet en ik wil dit behouden, dat wel maar ook daar kan ik niet inkomen, wat een gedoe en ergenis !  a.j. de lange

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @ajdelange,

Ik heb je een privébericht gestuurd!