beantwoord

Traag internet, DLM reset please november 2020

  • 1 November 2020
  • 3 reacties
  • 171 x bekeken

Reputatie 2

Geachte Tele2,

 

er was verbouwing thuis. Hele nieuwe vloer erin en nieuwe plinten. Het modem stond zeer dichtbij deze werkzaamheden en aan de configuratie te zien in de fotos zie je hoe die vastzit.
In dit topic: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/traag-internet-dlm-reset-aub-80429

 

Door het verbouwen is het modem helaas gevallen. Hier was ik na 2-3 dagen pas achter gekomen, toen is helaas ook het modem zwaar teruggegaan in rate. Attainable rate is nog steeds goed nu, maar acquired niet. Ik heb het modem alweer stevig vast gezet en het pinnetje ingedrukt, alleen na een week is het nog steeds niet goed.

 

Voor de werkzaamheden lag de snelheid rond de attainable rate, dus op 33000

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 3 November 2020, 09:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Lexiflex,

Bedankt voor je duidelijke uitleg! Een nieuwe vloer en nieuwe mooie plinten, de vloer ligt er dus lekker strak bij. Laten we ervoor zorgen dat jouw acquired rate ook weer strak wordt net als de vloer!

Wat ervaar je nu in jouw verbinding, is deze langzamer of hapert die? Je linkt naar je oude topic, wil je weer een DLM reset laten uitvoeren net als de vorige keer?LIk hoor graag van je zodat we dit kunnen fixen. Jouw gegevens staan in jouw account dus die kan ik meteen gebruiken voor verder onderzoek. Ik kom zo snel mogelijk bij je terug met een update! :thumbsup:

Reputatie 2

Hey Cas, dankjewel ja ziet er zeker fraai uit.

 

De verbinding is wat langzamer, je kunt dat zien door te downloaden en normaliter 3,6MB/sec-4 MB.sec, nu is dat afgezakt tot zeker onder de 3MB. IK zou graag weer een DLM reset willen want handmatige resets werken niet heb het al geprobeerd.

 

Alvast dank!

Reputatie 2

Opgelost voorlopig,. slotje kan erop!