beantwoord

Overgang naar Zonnet: zowel ...@versatel.nl als ...@zonnet.nl = één abonnement?

  • 21 December 2020
  • 2 reacties
  • 181 x bekeken

Als je zowel een @zonnet.nl als een @versatel.nl e-mailadres gebruikt, moet je hiervoor dan twee e-mailabonnementen afsluiten bij Zonnet? Of kun je beide e-mailadressen naar één account laten forwarden? Zo ja, hoe zou je dit kunnen aanvragen?

(Deze vragen stel ik hier omdat ik geen reactie krijg via het contactformulier op zonnet.nl, en de nieuwe eigenaar van Zonnet, interNLnet, weigert telefonische support).

icon

Beste antwoord door eric 21 December 2020, 08:01

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het is een aanbod per email adres. Ik had meerdere zonnet adressen en heb op alle adressen een aanbod ontvangen. Verdere info en aanpassingen zijn alleen bij Zonnet.nl te verkrijgen. 

Als je zowel een @zonnet.nl als een @versatel.nl e-mailadres gebruikt, moet je hiervoor dan twee e-mailabonnementen afsluiten bij Zonnet? Of kun je beide e-mailadressen naar één account laten forwarden? Zo ja, hoe zou je dit kunnen aanvragen?

(Deze vragen stel ik hier omdat ik geen reactie krijg via het contactformulier op zonnet.nl, en de nieuwe eigenaar van Zonnet, interNLnet, weigert telefonische support).

zonnet is van Internlnet  misschien kunnen ze je wel helpen 

024-7070500

Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Reageer