Hallo Ries,
Welkom op de Community. Ik ga er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer normaal gebruik kan maken van je Versatel mail!
Allereerst mijn excuses voor de late reactie, dit topic is door drukte aan mijn aandacht ontglipt! Laten we snel samen kijken naar een oplossing. Lukt het wel om jouw mail te benaderen via https://www.tele2.nl/webmail/? Als dit goed gaat dan moeten we kijken naar de instellingen van jouw e-mail programma’s. Op deze pagina leggen we uit wat de instellingen zijn, misschien goed om deze te controleren: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/tele2-e-mail-instellen-op-laptop-of-pc/. Mocht het niet werken na het controleren dan hoor ik graag welke versie je gebruikt van de programma’s. Kan je het desbetreffende e-mailadres naar mij toesturen in een privébericht?
Heb je op dit moment nog diensten bij ons? Als je geen diensten meer hebt dan kan je jouw vraag het best stellen via het contactformulier op deze pagina: https://www.zonnet.nl/support
Ik hoor graag van je!
Hallo Cas,
De puinhoop met Versatel wordt steeds groter. Ik kan sinds 6 maanden vanuit Thunderbird geen mail meer versturen ,en sinds paar weken komt er ook geen mail op Versatel meer binnen. ik gebruik versie 78.5.1 (32-bits).
Ik heb Versatel account verwijderd uit Thunderbird en probeer opnieuw aan te maken, maar krijg melding: kan geen verbinding maken met server, onjuiste naam of ww.
Maar met dezelfde gegevens kan ik wel inloggen op tele2 mail.
Ik kan nu ook in outlook 2019 geen mail meer versturen via Versatel. ook ontvangen gaat niet meer.
op Tele2 mail komt af en toe mail binnen, maar die verdwijnt meteen weer, dus kan ik ook niet gebruiken.
alle instellingen gecontroleerd, dus daar kan het ook niet aan liggen.
ik hoop dat je mij verder op weg kunt helpen,
groet Ries