De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Alle lampjes van de tv ontvanger blijven branden, ik heb geen tv meer.Verschillende keren stroom eraf gehaald en opnieuw opgestart. Na opstarten loopt de ontvanger vast waarbij alle lampjes gaan branden.Afgelopen maanden vaak te maken gehad met haperend beeld. Na opstarten deed de ontvanger het dan weer. Bijzonder storend als je een serie of film zit te kijken!!Graag een oplossing
halloalles wat je hier kan lezen uitgeprobeerd ben tv aan het kijkenzwart scherm en na verloop start de decoder weer open je kan weer tv kijken en je wacht tot hij weer uit gaat ik hoop op een oplossing klantnummer <verwijderd door moderator ivm privégegevens> groet koos
Beste,Vorige week heb ik van jullie een retourdoos met brief ontvangen, maar jullie hebben jullie apparatuur al op 19/11/2020 van mij retour ontvangen.De apparatuur is in originele doos en inclusief een papier met daarop mijn naam, adres, klantnummer en reden van retour "einde contract per 09/11/2020" aan jullie verzonden.Bij dezen verzoek ik jullie dan ook om een bevestiging hiervan, daar ik die tot op heden niet van jullie heb ontvangen.
Kunt u mij helpen om de ecostand van mijn modem uit te zetten? Saskia Koster
Ik heb het probleem waarbij sommige mensen die mij proberen te e-mailen mij niet kunnen bereiken op mijn zonnet mail, maar anderen wel. Zo heb ik net voor het eerst contact gehad met een orthodontist, we hebben net telefonisch tig keer mijn mail gespeld en gecontroleerd, maar haar mails aan mij worden continu gebounced met ‘this user does not exist at zonnet.nl , or the mailbox is full’ De mailbox zit echter verre van vol; Ook heb ik van mijn huurdersvereniging te horen gekregen dat hun toegestuurde rekeningen ineens door mijn e-mail geweigerd/gebounced worden, deze kreeg ik echter al jaren hiervoor correct in de mail, maar opeens dit jaar niet meer. Bij mijn sportclub wordt het nog vreemder, hun algemene mails komen wel binnen op mijn e-mail, maar mijn sportreserveringsbevestigingen van de zelfde sportschool komen niet binnen. Voor de rest krijg ik gewoon van zowel oude als gloednieuwe contacten wel gewoon mail binnen (voor zover ik weet dan, de bovenstaande voorbeelden weet ik
Ik werk voor Student aan Huis en was net bij een klant met een Zonnet email adres. Meneer gebruikte windows live mail, dit veroorzaakte problemen dus ik wilde het email adres overzetten naar een andere applicatie. Ik heb windows 10 mail geprobeerd en mozilla thunderbird, maar beiden gaven aan dat het inloggen niet lukte. Alle juiste instellingen overgenomen:pop3.versatel.nl:110smtp.telefonica.net:25(meneer is geen klant meer bij tele2 dus vandaar de andere smtp server)als gebruikersnaam beide met @zonnet.nl erachter en zonder geprobeerd maar beide lukte niet. Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?
Beste forumgebruiker,We delen onze technicolor tg789bvn met 7 actieve gebruikers (=+15 devices op elk moment). Nu doen de ethernetpoorten het prima, maar onze Wi-Fi doet het zó slecht. We kunnen geen gebruik meer maken van Wi-Fi van onze technicolor tg789bvn. Iedereen heeft een duur 4G abonnement gekocht…Nu willen we onze modem+router-in-één omzetten naar een modem (bridge mode) en die dan aansluiten op een mesh netwerk van 3x TP-link Deco M5 multiroom routers.Ik heb daarom meerdere vragen:Heeft Tele2 modem+routers die wél werkend Wi-Fi hebben voor 7 actieve gebruikers in een groot huis…?Hoe zet ik de Technicolor tg789bvn in bridge modus?Wat als dit allemaal niet kan? We moeten internet hebben voor onze studie… moeten we dan overstappen naar Ziggo die ons wel een bridge-mode modem kan aanbieden met 3 Wi-Fi versterkers?
Ik zou graag een kopie van mijn contract/overeenkomst ontvangen. Volgens de virtuele assistent op de website zou er een digitale kopie van mijn contract te vinden zijn onder Mijn Producten in de MijnTele2 omgeving. Maar als ik hier ga kijken dan zie ik enkel één zinnetje staan met een samenvatting van het product wat ik heb afgesloten, in plaats van het hele contract. Zou een moderater dit kunnen oppakken en mij een kopie van mijn contract/overeenkomst kunnen mailen? Alvast bedankt!
Mijn vader heeft een internet en vaste telefoon abonnement. Sinds vorige week woensdag kan hij niet meer bellen, niet gebeld worden en heeft geen internet meer. Geen kiestoon en als je hem belt komt er meteen een standaard voicemail bericht. Er is technisch niet gewijzigd in huis. De rekeningen zijn betaald. Ik heb de router al diverse keren ge-reboot (met en zonder aangesloten basis set van de telefoon). Contact gehad met de helpdesk maar die konden ook niets ontdekken. Ik kan eigenlijk alleen buiten kantooruren naar hem toe en dat is lastig i.v.m. contact met de helpdesk terwijl ik bij de router ben. Het is nog een vorig model router (nieuwe paar maanden geleden geprobeerd aan te sluiten maar die deed het niet. Helpdesk adviseerde gewoon de oude terug te aan te sluiten. Werkte gewoon tot vorige week.) Rood knipperend power lampje. Snel groen knipperende dsl lampje. geen lampjes bij tel 1 en 2. Gelet op zijn leeftijd en gezondheid is het erg vervelend dat het niet werkt.
Het is inmiddels bijna een week geleden, en Tele2 heeft mijn vraag nog steeds niet opgepakt. Mijn vraag staat beschreven in mijn oorspronkelijke topic: "Kopie contract onvindbaar". Hierbij de link naar dit topic: Kopie contract onvindbaar | Tele2 ForumIk heb inmiddels ook zelf (een moderator van) de Tele2 Community geprobeerd te bereiken via het e-mailadres henk.h@tele2.com. Alle automatisch verstuurde e-mails van de Tele2 Community worden namelijk vanuit dit e-mailadres verstuurd. Maar reageren op dit e-mailadres is tevergeefs; ik heb tot op heden geen reactie terug ontvangen.Zou een moderator van Tele2 alsnog z.s.m. kunnen reageren op mijn vraag? Alvast bedankt.
Goedemorgen, Mijn modem is defect.Hij gaat helemaal niet aan meer :( MVG Katamesh
I had to leave the Netherlands in September. I sold my apartment and left the Netherlands the same day towards the end of September. I called Tele2 to cancel my TV and Internet service a few weeks before I left. They told me that since I was leaving the country, that I would be allowed out of my one-year contract and that they would send me a box to return my Tele2 cable modem and TV box. I promptly returned my Tele2 cable modem and TV box. I got charged for the entire month of September. I then got a small bill for a few days at the beginning of October, when Tele2 had repeatedly told me my service would end. Fine. Now in November, I just got another bill for November! Tele2 is now going back on their word that my service would stop in early October and is charging me for November. I do not live in the Netherlands anymore. I have not had an apartment there since September. I have not had the Tele2 equipment to receive TV or Internet since I mailed them back to Tele2 in Septem
ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht en aangesloten maar het lampje tel 1 wil niet branden en kan ook niet bellen of gebeld worden. Alles al gereset, kabels opnieuw aangesloten, maar niets helpt.
Afgelopen woensdag gebeld. Bleek dat de kpn in de wijkkast kabeltjes had omgedraaid. Zou maximaal 48 uur voordat het verholpen was. Het is nu zaterdag en heb nog steeds geen internet thuis. Ben nu wel bijna door mijn mobiele internet van kpn heen. Wie gaat dit allemaal betalen.
ik heb een paar dagen geleden een nieuw modem gekregen,maar elke keer valt het internet uitik heb een reset gedaan stroom er 30seconden afgehaald,maar niets blijkt te werkenik ben bang dat het modem niet goed is,ik heb nu mijn oude modem weer aangesloten en alles werkt optimaalmisschien beter een andere sturen dan stuur ik deze weer oparnold
Hoe kan ik zsm een andere router krijgen ? Deze is met een soort electrische flits kapot gegaan
Goedemiddag, Ik heb een paar weken geen tv gekeken. Want heerlijk netflix en dat moet ook kunnen.Echter wilde ik gisteren avond de box aan zetten ( ja sorry stroom gaat uit als ik het niet gebruik )En nu doet hij niks meer, geen blauw lampje.Stekker in stop contact gestopt waar de nest op zit dus die werkt maar ook geen soelaas.Box is ook koud. Dus ik vermoed dat de voeding niet meer werkt?Kan er een nieuwe worden gestuurd?
Hi,Sinds een paar dagen doet mijn tv ontvangst erg raar! Ik krijg nu continu de melding dat er iets is foutgegaan bij het afspelen van het kanaal (interactieve televisie). Ik kan wel naar apps toe en het internet werkt wel. Als ik op ok druk gebeurt er ook niks, heb ook het modem al gereset maar zonder resultaat.
Zou iemand van tele2 mijn mail willen synchroniseren? Ik heb al een paar dagen geen mail meer en ik heb dringend een paar oude mails nodig! mvg silvya
Ik hang nu, om precies te zijn 1 uur en 30 minuten aan de lijn. Dit is echt niet normaal meer, en dit kost mij handenvol met geld. En jullie schuld ook nog eens. Schandalig. Ik heb mijn verhuizing 26 september doorgegeven. Alles was geregeld. Zeiden jullie tenminste!Totdat ik een brief van Incasso Bos kreeg.Of ik even 150 euro wilde betalen, anders zou ik afgesloten worden. Hoe kunnen jullie dit maken?? No way dat ik ga betalen voor iets waar ik geen gebruil van maak. En je klanten dan ook rustig anderhalf uur in de wacht laten!!
Fo more than a week the internet at home is disconecting 3 or more times per day. With red Power and WAN lights in the router. In the router. And it does not reconnect for 5 minutes. This is really annoying.The chatbot is useless. It is just there to make you spend time and tell you at the end that You have to call by phone.
Hallo allemaal, Wij krijgen bij het uitvoeren van een zoekopdracht via Google regelmatig onderstaande melding:“Onze systemen hebben ongebruikelijk verkeer van uw computernetwerk vastgesteld. Op deze pagina wordt gecontroleerd of de verzoeken daadwerkelijk door u worden verzonden en niet door een robot."Pas na het voltooien van een ‘reCAPTCHA’ kan de zoekopdracht worden voltooid.Als ik verbinding maak met een ander netwerk krijg ik deze melding niet. Alleen via het modem van Tele2. Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen? We hebben het modem al een keer gereset en een virusscan gedaan op onze apparaten (computers, laptops en telefoons), maar het gebeurt nog steeds. We maken ook geen gebruik van VPNs. Zou iemand ons hierbij kunnen helpen? Ik hoor graag van jullie, Met vriendelijke groet, AB27
Mijn inbox van de webmail van tele2 staat op 75% maar de mail is weg!Er zaten belangrijke mails in die ik terug moet hebben, zouden jullie hier zsm op willen reageren?alvast bedankt!mvg silvya
Onze decoder heeft kuren. Hij ging al wekenlang steeds niet aan. Als we dan de stekker eruit haalden en weer erin, deed hij het tnt wel weer. Maar nu gaat hij helemaal niet meer aan.Via de klantenservice kreeg ik de tip voor een fabrieksreset. Ik moest beginnen met de stekker van decoder en modem eruit te halen … maar toen viel (natuurlijk) de telefoonverbinding weg!En ik heb geen zin in wéér een half uur in de wacht hangen.Dus wat kan ik nog proberen om het probleem op te lossen? Hoe doe ik een fabrieksreset? Of is deze decoder niet meer te redden?
op modem lampjes Lan1 en 3 en Wlan branden, dsl blinkt internet geen lampje.geen verbinding internet. Wat te doen? Verschillende keren restart/ reset doorgevoerd. Waarschijnlijk Reset vanuit centrale nodig
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.