De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
hoi, ik heb vaak met jullie gebeld en wij kunnen niet meer als 25 MBPS krijgen en nu is dat 33/34 mbps hoe werkt dit ?jullie zijden altijd dat wij tever van de server afwonen hoe kan dat nu sneller zijn?? mvg laurens (ben blij dat het nu sneller is!)
goede dag ik heb een vraag ik doe namelijk veel downloaden alleen ik krijg nooit de voledige snelheid van me intetnet 50mb download 50 mb upload maar ik download maar met 1 tot 6 mb kan iemand mij hier mee helpen
Beste leden, wat kan ik doen als mijn dns server niet reageert op mijn laptop? Ik heb wel gewoon internet op alle andere apparaten
Mijn modem uit 2009 (Davolink), dient vrees ik vervangen te worden. Sinds een half jaar vaak wegvallen van WiFi maar vooral ook afnemende snelheid. Heb jullie tips mbt kanalen al geprobeerd. Geen soelaas. En ook als ik zo’ n beetje op mijn modem zit een zeer trage verbinding.Ik kan de klantendienst telefonisch absoluut niet bereiken en de chat is ook overbezet. Dus ik hoop via deze weg een Tele2 moderator te bereiken met compassie. Het valt namelijk niet mee thuis te werken met deze problemen.Vast dank!
Hallo, Laatste tijd hebben we steeds vaker haperend beeld. Ik kan het niet goed omschrijven. Beeld wordt voor groot gedeelte grijs en grijze gedeelte bestaat dan uit blokjes. . Duurt ongeveer een seconde per keer, maar wel 5 keer per minuut.Dit duurt al aantal weken op beide boxen.Alles gereset, maar deze storingen gebeuren alleen vaker.Waar kan dit door komen en wat valt eraan te doen?
Ik kan Tele2 geen contact op nemen. Thuis internet is afgelopen zondag tot nu toe storing. Ik heb alles voor gedaan resetten, stopcontact veel keer uit gedaan. Het internet doet nog steeds niet tot vandaag. Graag oplossing van jullie hebben. Als ik geen internet hebben, dan kan ik televisie niet kijken.
Hi,Sorry, I don’t speak dutch.I’m planning to move to another address, but I can’t do anything with the tele2 website.The phone number to where it was registered is not actual anymore, the email with login is not coming and I can’t do anything basically to ask for support.
Beste lezer,Er is duidelijk een miscommunicatie geweest tussen Tele2 en ons. Er werd beloofd dat we maximaal een downloadsnelheid van 100Mbps moeten kunnen halen op de dsl van KPN. Achteraf klopt dit helemaal niet: wij kunnen maar maximaal 66Mbps halen. Toch werd er duidelijk gezegd dat 100Mbps haalbaar moest zijn…66Mbps is wel echt te weinig voor een groot studentenhuis waarin wij wonen. We komen nauwelijks meer aan het studeren toe. Wij zijn hierdoor verplicht om te moeten overstappen naar Ziggo, die ons tot 1Gbps kan aanbieden via kabel. Bij alle andere providers, die dsl gebruiken, ligt de grens op 66Mbps.Wij kregen gisteren te horen dat we Tele2 €157,80 moeten betalen om ons contract te beëindigen, en dat terwijl er duidelijk een miscommunicatie heeft plaatsgevonden waardoor wij niet kregen waarvoor wij betalen.Hoe kunnen wij die €157,80 aanvechten? We zijn het er écht niet mee eens dat we vast zitten aan deze kosten. Na een valse belofte moeten wij ook nog eens betalen...
Hoe kan het dat een provider zoveel kan vragen voor internet wat het de helft van de tijd niet eens doet!!!! Ik vind dit echt een schande!
Beste Tele2,Sinds een poosje herstart onze TV decoder vaak vanzelf. Soms wel 6 of 7 keer achter elkaar, voordat hij eindelijk ´goed´ doorstart.Dit gebeurt niet altijd, maar wel heel erg vaak. Áls het gebeurt, dan is dat meestal direct na het aanzetten, of heel soms tussen het tv kijken door.De internetverbinding zelf is dan nog steeds prima, zo stabiel als je kunt wensen, en zal het probleem zeker niet zijn.We hebben de decoder en zijn voedingsadapter al zeker een jaar of 10 in bezit.Ik verdenk de voedingsadapter ervan de boosdoener te zijn. Het merk, ´Sunfone´, kom ik hier op het forum veelvuldig tegen, waarbij Tele2 aangeeft dat er problemen mee bekend zijn.Is het mogelijk om ons een vervangende voedingsadapter toe te sturen ?Onderstaand een (eigen) foto van onze adapter. Bij voorbaat dank,Met vriendelijke groet,Marco de Jonge.
Kan mijn webmail weer toegankelijk worden gemaakt. Krijg nu een melding dat er te vaak verkeerd is aangelogd . Bedankt.
Ik kon helaas niemand telefonisch of via de chat bereiken en werd verwezen naar het forum om met een medewerker in contact te komen.Ik heb problemen met de router sinds ca. een maand en zou graag een vervangende router willen ontvangen. De verbinding valt ongeveer dagelijks weg op heel verschillende tijden de ene keer op het ene apparaat de andere keer op een andere. Ik zit niet ver van de router, het bereik is goed genoeg. Het signaal komt niet vanzelf terug, herstarten van de router verhelpt het probleem maar is problematisch omdat sommige lange taken waarvoor een stabiele verbinding vereist is dan onderbroken worden. De verbinding is dus wel goed maar er komt geen data meer binnen, de apparaten denken ook gewoon nog verbonden te zijn. Zodoende denk ik dat er iets mis gaat bij de routering van het verkeer.Het gaat om de witte platte router met in het zwart Tele2 er op die ik nu zo’n 3 jaar in mijn bezit heb. Ik hoop dat het snel opgelost kan worden.Graag zou ik een betere/vervangende
Goedemorgen, Mijn TV laat geen beeld meer zien, het geluid werkt prima. En het beeld werkt wel ls ik via de laptop youtube/netflix op de TV laat draaien. Wat kan ik doen. Ik heb al alles aan/uit gezet.
Ik wil graag weer terug overstappen naar Tele2 (alleen internet). Nu zag ik dat er een aanbieding is van tele2 met internet tot 20 mb/s. Echter, wanneer ik op bestellen klik en een postcode check doe komt er uit dat er meer mb/s mogelijk zijn op mijn adres en word ik doorgestuurd naar een duurder abonnement van t-mobile. Dit wil ik alleen niet, 20mb/s is meer dan genoeg en als ik die van t-mobile afsluit betaal ik meer, ivm meer mb/s, maar wat in mijn geval dus niet nodig is. Hoe kan ik gewoon kiezen voor het bestellen van het tele2 abonnement met 20 mb/s?
Internet werkt. Alles is aangesloten. Als ik interactieve tv wil starten start hij wél op maar vervolgens valt hij weg en doet niets meer. Wat nu?
Wat is het maximale aantal e-mailadressen dat in een verzendlijst gezet mag worden? Ik kom getallen tegen van 24, 30 en 50 wie weet het exacte aantal
Hallo, ik is niet Nederlands maar is Engels en daarom niet een cliënt. Kan u my email adres verwijderen van u systeem? Dank je voor die help
Bij het aansluiten van mijn televisie verbinding krijg ik de foutmelding dat het maximum aantal digititale iTV decoders is aangesloten (Foutcode D1)Hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen.Met vriendelijke groet,Thomas
ik heb ruim 1 jaar s'avonds slechte internet verbinding. Overdag heb ik 50 mbps download en s-avond tussen 19:30 / 22:00 zakt het zelfs tot 10 mbps.ik heb tele2 diverse malen gebeld over deze probleem. Elke keer wordt de metingen gevraagd en wordt verder niets uitgevoerd. laats ( 1e week oktober) heb ik nogmaals de metingen doorgegeven en zou binnen 5 werkdagen teruggebeld worden. Ze hebben weer niet teruggebeld.enige keuze wat overblijf opzeggen/overstappen naar andere provider.
Sinds vanochtend werkt mijn internet niet. Modem 3x gereset. DSL-lampje brandt, wereldbol niet. Modem geeft aan dat er connectie is met DSL maar ADSL blijft op “connecting...” staan
Gisteravond werd plotseling de internetverbinding verbroken (verbinding, geen internet) ook de televisie ging op zwart. Na wat troubleshooten (kabels nagekeken, modem gereset e.a.) tot de conclusie gekomen dat het aan de infrastructuur moet liggen waar Tele2 op meelift.Vanmorgen gechat met een medewerker van Tele2, die me in elk geval kon vertellen dat ik niet was afgesloten (ook zoiets). Verder kon mijn modem kennelijk ook worden waargenomen als zijnde actief. Even later werd me verteld dat er zich een andere klant had aangediend met hetzelfde probleem ook in Sittard - daar woon ik, in Sittard.De medewerker meende vanaf dat moment dat er inderdaad sprake kon zijn van storing. Ik moest morgen maar terugbellen. Want nu was er geen technisch personeel aanwezig.Kennelijk is het dus zo, dat als ik of iemand anders hier niet achteraan ga Tele2 geen monteur gaat inschakelen om de infrastructuur te controleren. Intussen zit ik al twee dagen zonder service en moet ik wel de volle mep betalen v
Mijn internet blijft na resets, kabels er opnieuw aangesloten mega traag vooral de upload. Werkte tot gister morgen prima maar nu ik ook mee thuis werk is dit echt niet te doen.
per 14 september heb ik internet/tv geleverd gekregen. besteld rond 1 augustus. de bedenktermijn tot opzegging zonder opgave van reden is 14 dagen vanaf moment van ontvangst. dat is aldus 14 september. vandaag aangegeven te willen opzeggen, immers: binnen de opzegtermijn (25 september 2020 voor 0:00 uur). tele2 geeft aan dat de bedenktermijn loopt vanaf datum overeenkomst. dat is echter onjuist. de telefoniste kon verder niets met mijn verweer. ik mag 2 dingen: of afkopen EUR 170 of een duurder T-mobile-abonnement aangaan. De reden van opzegging, juridisch niet relevant, is overigens dat er 4mbit wordt geleverd (tvsignaal is daardoor zelfs zwak). Dit heeft de telefoniste ook erkend, die kon dat zien. In de overeenkomst stond 20mbit en in de bevestigende e-mail 14mbit. 4 mbit komt aldus niet in de buurt. In die zin is er tevens sprake van misleiding, maar dat terzijde. what to do, is er een jurist waarmee kan worden overlegd? De telefoniste legt de wet verkeerd uit. Zie de wet, maar ook
Ik heb inmiddels al 3 x opzeggen ingevuld via mijntele2. ik word steeds gebeld door een 06 nr die gelijk opgangt Ik ben er zat van en wil een bevestiging via de mail zwart op wit.grt Sandra
Hi! Ik zie alleen topics waar er geen internet is bij mij is er wel internet, maar…DSL is enige constante groene lampje, power is constant rood en internet/tv en wireless zijn als een gek aan het knipperen. Internet is niet stabiel en valt soms uit- ben er erg afhankelijk van gezien in quarantaine ik online mijn lessen moet volgen. Reset al geprobeerd maar zonder succes. Iemand een idee..? Het is een technicolor- Gr,Charlotte
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.