De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Hallo, Sinds vorige week heb ik een verhoging in mijn latency op league of legends van rond de 15-20 ms consistent naar 55-60 consistent. Ik heb nagecheckt met andere thuis en het gebeurt alleen als er een connectie naar de league of legends servers wordt gemaakt. Zodra ik een practice game start zie ik mijn latency tijdens het laadt scherm van 11ms omhoog schieten naar 60ms. Andere games hebben geen bijzonderheden, zelfs een andere game van Riot, Valorant, heeft normale latency(20ms). Ik heb van de week van alles geprobeert, het getest en vervolgens weer teruggedraaid(om geen gekke instellingen op mijn computer te houden). Ook gebelt naar tele2 om erachter te komen of ik iets kon doen maar niks heeft geholpen. Alles aan mijn eind lijkt normaal dus het kan niet anders dan dat het aan Tele2 ligt. Ik voel me een beetje machteloos nu. Is er iets tussen de Riot servers van league en Tele2 aan de hand? Links die op hetzelfde probleem duiden:https://forum.kpn.com/internet-9/league-of-lege
Mijn tv doet het niet, heb alles geprobeerd maar nog steeds krijg ik op me tv scherm bezig met opstarten
Net gebeld met helpdesk, maar de medewerker kon me niet verder helpen en zag ook niet het probleem. Het zit zo: mijn internet viel vorige week weg, uiteindelijk na veel geprobeer modem gereset via achterkant. Daarna kreeg ik op laptop in browser scherm van Tele 2 met tekst 'Stel je draadloze verbinding in' en 'Nu is het een eitje, volg gewoon de vier stappen…' (De medewerker aan de lijn kwam dit niet bekend voor.) Maar hij loopt dan vast bij vierde stap met dat zandlopertje in beeld. Dat gebeurt elke keer. Dan is er de optie handmatig instellen maar daar kom ik niet uit. Iemand tips?Ik heb dus wel internet (hoewel hij zegt 'geen internettoegang'.) Maar moet elke keer als ik laptop aan doe opnieuw verbinding maken en krijg dan dus weer dat Tele-2 scherm met die vier stappen. Het lijkt me ook dat hij nu onbeveiligd is wellicht. Had gehoopt dat medewerker op afstand iets kon betekenen maar begrijp dat dit ivm privacywetgeving ook strikter is geworden. Dan is het extra belangrijk als een
Hallo,We hebben al 3 dagen geen internet gehad en er moet een technicus komen. Tot nu toe hebben we geen bericht ontvangen.mijn telefoonnummer is ..en hier is mijn e-mailadres .. <tekst aangepast door moderator ivm persoonlijke gegevens>
Ik heb net een film gehuurd, hij staat wel bij ,mijn tv>gehuurd. Maar de film start niet. Als foutmelding geeft hij al de hele dag aan "fout bij afspelen van dit media item. Ik heb het kastje en electra al 3 x uit gezet. Dus dat heeft ook niet geholpen.
Hallo, Ik krijg inmiddels al een paar maanden de melding “Geen verbinding. Controleer of het modem goed aangesloten is.” op mijn TV. Ik heb al de stappen gevolgd om te controleren of je modem goed is aangesloten, modem al gereset etc. maar het helpt allemaal niet. Mijn WiFi verbinding werkt wel gewoon. Kunnen jullie hier mee helpen?
Hoi hoi komt steeds vaker voor dat programma gemist het niet doet Wilde gister wat terug kijken kreeg ik net als vandaag foutmelding Of alles valt me uit Ook de wifi word steeds slechter toen ik het het abbo pas had (wel wat jaartjes geleden )en was een paar huizen verder op bezoek gewoon bereik Nu loop ik de trap omhoog en hapert die al Was me aan het bedenken om voor wat sneller internet te gaan bij jullie Maar zijn de laatste tijd wel vaak probleempjes Hopelijk dat dit snel minder word
Ben benieuwd; kwam zojuist erachter dat ik jaren een @zonnet.nl email adres had. Zo’n 15 jaar of langer geleden. Staat die info er nog? En is die nog bereikbaar. Zou dat erg interessant vinden.Wat kan ik doen om toch weer toegang te krijgen? Ben waarschijnlijk ooit bij zonnet klant geweest.
Sinds vanmorgen geen internet. Zowel de Genexis Gigabit als de Technicolor router verschillende malen uit en aangezet. Bovenste drie Lampjes op de Genexis knipperen snel. Ook geen telefoon en TV. Waar gaat het mis?
Sinds een paar weken werkt de tv app niet meer op de Ipad. Updatenvan de ipad en de app werkten niet.
Hallo,Volgens mijn gegevens, heb ik het TV Light abonnement. Met 47 zenders. O.a. Spike.Nu moet ik mij gaan abonneren op Spike. Wat heb ik gemist?
Hoi, sinds ik al mijn lampen slim heb gemaakt zit ik met een probleem,ik kan namelijk niet meer dan 15 gebruikers op mijn WiFi krijgen en zit hier nu al snel aanheeft er iemand ervaring met dit probleem. ?global max clients aanpassen in het modem heeft geen effect.modem is vi-3223u multi-dsl iad tele2 Alvast bedankt.mvg martijn
Hi, Heb al aantal topics hierover gezien, maar niets zo 123 waar ik mee zit. Heb sinds een tijdje een nieuwe Samsung tv: de UHD 4K 55TU7100. Heb in het begin direct de universele afstandsbediening gebruikt (van Samsung) om mijn Sonos en Tele2 kastje op aan te sluiten. Dat ging perfect, maar opeens lukte het niet meer om ‘m te koppelen aan het Tele2 kastje. Tijdens het instellen krijg ik uiteindelijk de optie om de fabrikant of het modelnummer in te tikken om zo eventueel connectie te krijgen, maar ik kan nergens de fabrikant of het modelnummer vinden. Kan iemand mij verder helpen of heeft iemand een idee hoe ik het weer werkend krijg? Heb het ook al via HDMI 1 en HDMI 2 (ARC) geprobeerd.
Hallo, Sinds ik hier internet heb kan mijn telefoon het signaal niet oppakken als ik boven ben. Hebben jullie een idee hoe dit kan? De router staat beneden op een kast zonder apparatuur of metaal er omheen en ik heb de deuren open staan.Groeten Ivo
Krijg vandaag deze melding gevolgd door mijn e-mailadres. Via webmail kan ik wel mails versturen. Geen instellingen gewijzigd en geen iOS update. Ik gebruik standaard mailprogramma iPad. Er versie 10.3.3 op, iPad 4 volgens mij.
Hallo, Ik heb een computer van mijn werk en moet nu vanuit huis werken. Ik kan alleen geen gebruik maken van de citrix verbinding. Internet werkt voor de rest wel prima maar ik kom dus niet in de desktop van mijn werk.Hopelijk weet iemand er een oplossing voor Met vriendelijke groet, Naomi
Gisterenmiddag had ik geen WiFi meer, toen bleken de stekkers eruit te liggen. Stekkers er weer in gedaan maar sindsdien heb ik geen WiFi meer. Het power lampje brandt eerst oranje als ik ‘m opstart maar is na enige tijd rood. Het WiFi knopje brandt groen en het tv lampje knippert groen (maar ik gebruik geen tv)Wat kan ik doen om te zorgen dat ik weer WiFi heb?
Ik heb geen internet thuis. Heb alle stappen uitgevoerd. DSL lampje knippert steeds. Er brandt geen internet lampje
Heeft er iemand een idee waar de USB poort voor is achter op het TV-kastje? Is dat voor een extra HD ofwel extra opslag of voor een wifi stick voor draadloos streamen of …?
Beste, Al enige tijd krijgen wij de melding "550 Sorry, we do not accept connections from you.” Ik heb al via verschillende wegen contact proberen te maken met jullie maar dit wil gewoon niet en wordt je van hot naar her gestuurd om contact te zoeken. root@***REDACTED***:~# telnet mx20.se.isp-net.nl 25Trying 82.215.18.98...Connected to mx20.se.isp-net.nl.Escape character is '^]'.220 filter01asd2.se.isp-net.nl ESMTP Exim 20200609.1124 Mon, 13 Jul 2020 12:21:45 +0200EHLO ***REDACTED***-out1.***REDACTED***.nl250-filter01asd2.se.isp-net.nl Hello ***REDACTED***-out1.***REDACTED***.nl [***REDACTED***]250-SIZE250-8BITMIME250-DSN250-VRFY250-STARTTLS250 HELPMAIL FROM: <***REDACTED***@***REDACTED***.nl>250 OKRCPT TO: <***REDACTED***@zonnet.nl>550 Sorry, we do not accept connections from you.Connection closed by foreign host.root@***REDACTED***:~# Dit betreft namelijk een uitgaande spamfilter welke jullie blokkeren. Kan iemand van zonnet/tele2 contact met mij zoeken via ee
Wij ontvangen sinds ongeveer 3 weken de foutmelding "550 Sorry, we do not accept connections from you.” bij het versturen van e-mail aan adressen die eindigen op tele2.nl, versatel.nl en zonnet.nl. Onze IP-adressen staan niet op bij ons bekende blacklists. Graag geef ik onze IP-adressen door aan iemand van Tele2 om te checken of we daar intern ergens op een blacklist staan.
Sinds vanochtend doet de glasvezelfmodem het niet meer. Ik heb wel wifi maar geen internet. Alle lampjes van de glasvezelfmodem zijn uit, maar de omvormer lijkt het wel te doen (lampjes van de utp kabel naar de modem branden). Verschillende malen stroom eraf gehad, ander stopcontact geprobeerd, maar geen succes. Ook het lampje power brandt niet. De wifimodem werkt zoals het hoort.En over een uur heb ik een Teams meeting..... Groeten, Bert
Vaste Internet valt de laatste tijd vaak uit. Maar de WiFi niet . Help
op het email adres van mijn vrouw *********@zonnet.nl komt geen email meer binnen. Ik heb het ingesteld in morzilla we zien niets binnen komen(e-mail adres aangepast door moderator i.v.m. privacy)
Hallo, Ik heb een vast telefoon abonnement van 300 min. Nu vraag ik mij af , is er vanuit tele2 geen systeem om de belminuten bij te houden. Per sms er bericht sturen hoeveel belminuten verbruikt zijn o.i.d.Lijkt mij dat dat moet kunnen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.