Ik heb geen internet thuis. Heb alle stappen uitgevoerd. DSL lampje knippert steeds. Er brandt geen internet lampje
Alle stappen uitgevoerd? Van de installatie? Ben je recent klant geworden? Is je abonnement al ingegaan? Maandag is de klantenservice weer telefonisch bereikbaar, zij kunnen kijken of je abonnement actief is en eventueel een lijn meting doen of monteur aansturen.
Hey Boz,
Welkom op de Community! Goed dat je jouw probleem hier uitleg, we helpen je meteen verder. Geen internet en wifi thuis, dat is natuurlijk niet chill!
Je geet aan dat je alle stappen hebt uitgevoerd, kan je uitleggen wat je hebt gedaan? Ik heb hier een topic erbij gezocht waarin een aantal belangrijke stappen worden behandeld. Heb je deze al uitgevoerd?
Bedankt voor het invullen van jouw Community account, ik kan meteen het systeem induiken als het nodig is. Ik hoor graag van je want ik wil dit voor je fixen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.