beantwoord

Geen verbinding TV, controleer of het modem goed aangesloten is

  • 8 October 2020
  • 6 reacties
  • 1283 x bekeken

Hallo,

 

Ik krijg inmiddels al een paar maanden de melding “Geen verbinding. Controleer of het modem goed aangesloten is.” op mijn TV. Ik heb al de stappen gevolgd om te controleren of je modem goed is aangesloten, modem al gereset etc. maar het helpt allemaal niet. Mijn WiFi verbinding werkt wel gewoon. Kunnen jullie hier mee helpen? 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 12 October 2020, 16:53

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het lijkt toch het meest dat de verbinding tussen de decoder en het modem niet goed is.

Heb je dit bekabeld aangesloten of via powerplugs?

Het lijkt toch het meest dat de verbinding tussen de decoder en het modem niet goed is.

Heb je dit bekabeld aangesloten of via powerplugs?

Bekabeld aangesloten

Dus @Tele2 kunnen jullie mij helpen dit op te lossen?

Reputatie 7
Badge +12

Test eens met een andere netwerk kabel, of andere POORT op het modem.

Test eens met een andere netwerk kabel, of andere POORT op het modem.

 

Helaas ook al geprobeerd, ik krijg nog steeds dezelfde melding op mijn tv.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @MyrtheManders,

Tof dat je het aankaart, ik ga het meteen voor je onderzoeken! We denken en helpen graag zo goed mogelijk mee. Laten we snel kijken wat er aan de hand is met jouw Tv decoder!

Goed dat je zelf al een aantal stappen hebt gezet om het probleem op te lossen. Ik heb een handig topic erbij gezocht waarin allerlei slimme tips staan om dit probleem te fixen: Tv decoder werkt niet.
Als dit niet helpt dandenk ik dat er iets speelt met de verbinding van jouw decoder. Om dit op te lossen verwijs ik je naar onze telefonische helpdesk. We hebben tegenwoordig picture support dus je kan als het nodig is een foto maken van jouw situatie zodat de helpdesk meteen kan meekijken. Bel onze klantenservice op 020-754 4444, vandaag bereikbaar tot 20.00! 
 

Laat je ons weten of het heeft geholpen? Ik hoor graag van je! :smile: