beantwoord

Geen internet, Genexis Gigabit knippert

  • 11 October 2020
  • 3 reacties
  • 1802 x bekeken

Sinds vanmorgen geen internet. Zowel de Genexis Gigabit als de Technicolor router verschillende malen uit en aangezet. Bovenste drie  Lampjes op de Genexis knipperen snel. Ook geen telefoon en TV. Waar gaat het mis? 

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 12 October 2020, 10:08

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7

Wellicht een KPN monteur in de wijkcentrale op de verkeerde kabel gestaan, ben morgenochtend de klantenservice dan lezen ze je modem uit en kunnen ze een monteur sturen als dat nodig is.

Reputatie 5

Hoi @wieles, welkom op onze Community! Goed dat je hier de vraag stelt. @pipodeclown, thanks voor het meedenken. Aan de hand van het klantnummer kon ik gelijk meekijken in het systeem. Wieles heeft vanochtend telefonisch contact gehad met de klantenservice. Mijn collega van de klantenservice heeft gelijk een KPN monteur aangestuurd. Dit betekent dat hij/zij eerst het probleem van een afstand gaat onderzoeken. Als het niet van afstand opgelost kan worden, dan wordt er contact opgenomen om een afspraak te maken. Een monteur komt dan bij jou langs op een moment dat het jou uitkomt. Ik vertrouw erop dat het met zijn expertise goed gaat komen. :muscle_tone4:  Wil je ons hier op de hoogte houden?

De Genexis Gigabyte is vervangen en alles werkt weer. 👍