Skip to main content

Mijn tv doet het niet, heb alles geprobeerd maar nog steeds krijg ik op me tv scherm bezig met opstarten 

Bel morgenochtend even de klantenservice, dan doorlopen ze wat stappen met je en kunnen ze vaststellen of je verbinding en/of ontvanger nog werken.


Hi @Sanfar78, welkom op onze Community. Heb je van het weekend mijn collega’s van de klantenservice al gesproken? Dan ben ik erg benieuwd hoe ze het hebben opgelost. Wil je laten weten wat de oplossing was? Zo helpen we gelijk andere klanten op de Community die hetzelfde probleem hebben. Mocht je ze nog niet gesproken hebben, dan sta ik voor je klaar om je verder te helpen! 

Als eerste adviseer ik je om dit topic goed door te lezen. Daar staan tips & tricks in over bepaalde foutmeldingen op je tv. Vind je daar toch niet je antwoord in terug, laat het mij dan weten. Ik wil je gelijk vragen om je klantnummer toe te voegen aan jouw profiel. Zo kan ik namelijk gelijk in het systeem duiken.