Die stekkers vallen er toch niet zomaar uit?
Probeer eens het modem terug te zetten naar fabrieksinstellingen door het pinnetje aan de achterkant een aantal seconden ingedrukt te houden. Je moet daarna wel je apparaten opnieuw met WiFi laten verbinden (en wachtwoord opgeven).
Hey @HZ17101990 ,
Welkom op de Community! Goed dat je jouw probleem hier uitleg, we helpen je meteen verder. Geen wifi thuis, dat is natuurlijk niet chill!
De stekkers erin doen is natuurlijk wel belangrijk! Ik heb hier een topic erbij gezocht waarin een aantal belangrijke stappen worden behandeld. Heb je deze al uitgevoerd? De tips van @pipodeclown zijn ook goud waard, probeer deze ook uit! Dit moet er zeker voor zorgen dat jouw problemen worden opgelost. Geen zorgen, dit kan je allemaal zelf!
Bedankt voor het invullen van jouw Community account, kan jij jouw klantnummer toevoegen aan jouw account om het compleet te maken. Ik hoor graag van je want ik wil dit voor je fixen!