beantwoord

kan geen mails versturen op ipad, wel via webmail

  • 28 September 2020
  • 1 reactie
  • 145 x bekeken

Krijg vandaag deze melding gevolgd door mijn e-mailadres. Via webmail kan ik wel mails versturen. Geen instellingen gewijzigd en geen iOS update. Ik gebruik standaard mailprogramma iPad. Er versie 10.3.3 op, iPad 4 volgens mij.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 29 September 2020, 17:00

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @markberghuis,

Welkom op de Community! Goed dat je jouw vraag hier stelt want er lopen een heleboel experts rond hier. Je kan nu geen e-mail meer versturen via jouw iPad?

Wat mij opvalt is dat jij ineens deze melding krijgt en dat onze webmail nog wel werkt. Is er iets veranderd aan jouw e-mail programma of jouw iPad? Misschien is daar iets mis mee! 

Gelukkig werkt het versturen van mail wel via webmail. Webmail van ons bedoel je toch? Ik heb in ieder geval even een link erbij gezocht met informatie op onze website: e-mail instellen op tablet of mobiel. Check dan of e-mail instellingen POP goed staan! Geen zorgen, dit klinkt technisch maar dit kan je zelf!  Als het niet werkt en je wilt meer suppport dan kan ik het systeem induiken voor jou. Vul dan even jouw klantnummer in, in jouw Community account. Dan kan ik meteen jouw account controleren mocht dat nodig zijn.
 
Hoe dan ook willen we dit natuurlijk graag voor je fixen. Ik hoor graag van je hoe of het weer werkt. De Community staat voor je klaar! :smile: