Skip to main content
Antwoord

film huren lukt niet

  • October 11, 2020
  • 4 reacties
  • 319 x bekeken

Ik heb net een film gehuurd, hij staat wel bij ,mijn tv>gehuurd. Maar de film start niet. Als foutmelding geeft hij al de hele dag aan "fout bij afspelen van dit media item. Ik heb het kastje en electra al 3 x uit gezet. Dus dat heeft ook niet geholpen. 

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hallo @samiera,

Van harte welkom op de Community! We denken en helpen graag zo goed mogelijk mee. Een leuke film uitgezocht en dan werkt die niet, annoying!

De gehuurde film werkte niet, heb je dit vaker? In ieder geval goed dat je hebt geprobeerd om de de stroom eraf te halen, jammer dat het niet werkte. Ik heb een topic erbij gezocht met handige tips, deze kan je gemakkelijk zelf uitvoeren: Problemen met Tv ontvanger oplossen. Het lijkt erop dat er iets niet goed is gegaan bij het huren, wel betaald maar niet ontvangen. Ik hoor graag of de stappen hebben geholpen anders gaan we natuurlijk verder kijken naar een goede oplossing! :thumbsup:
 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 13, 2020

Hallo @samiera,

Van harte welkom op de Community! We denken en helpen graag zo goed mogelijk mee. Een leuke film uitgezocht en dan werkt die niet, annoying!

De gehuurde film werkte niet, heb je dit vaker? In ieder geval goed dat je hebt geprobeerd om de de stroom eraf te halen, jammer dat het niet werkte. Ik heb een topic erbij gezocht met handige tips, deze kan je gemakkelijk zelf uitvoeren: Problemen met Tv ontvanger oplossen. Het lijkt erop dat er iets niet goed is gegaan bij het huren, wel betaald maar niet ontvangen. Ik hoor graag of de stappen hebben geholpen anders gaan we natuurlijk verder kijken naar een goede oplossing! :thumbsup:
 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • October 13, 2020

Het is nu blijkbaar verholpen maar ik heb niet veel tijd meer om de film te zien want is nog maar kort beschikbaar.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • October 13, 2020

Jammer genoeg was hij nog maar 40 min beschikbaar en hebben mijn kinderen de film kunnen zien en ik niet.


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • October 13, 2020

Misschien kan Cas morgen iets voor je doen!