Hallo,
We hebben al 3 dagen geen internet gehad en er moet een technicus komen. Tot nu toe hebben we geen bericht ontvangen.
mijn telefoonnummer is ..en hier is mijn e-mailadres .. <tekst aangepast door moderator ivm persoonlijke gegevens>
Hallo,
We hebben al 3 dagen geen internet gehad en er moet een technicus komen. Tot nu toe hebben we geen bericht ontvangen.
mijn telefoonnummer is ..en hier is mijn e-mailadres .. <tekst aangepast door moderator ivm persoonlijke gegevens>
Beste antwoord door Rox van Tele2
Hoi Er staat hierover een topic online met tips en tricks. Ik adviseer je om die eerst goed door te nemen. Ben je daarmee niet geholpen, laat het ons dan weten.
En mag ik vragen van wie je een bericht zou ontvangen? Heb je namelijk al eerder contact gehad met onze klantenservice? Zo niet, dan duik ik graag voor je in het systeem om het na te kijken voor je. Het is daarom handig als je jouw klantprofiel volledig invult met onder andere jouw klantnummer. Als er nog geen actie is ondernomen, dan kan ik gelijk een lijnmeting doen en uiteraard een passende oplossing zoeken. Wil je ons hier op de hoogte houden?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.