beantwoord

Geen internet

  • 10 October 2020
  • 5 reacties
  • 352 x bekeken

Hallo,

We hebben al 3 dagen geen internet gehad en er moet een technicus komen.  Tot nu toe hebben we geen bericht ontvangen.

mijn telefoonnummer is ..en hier is mijn e-mailadres .. <tekst aangepast door moderator ivm persoonlijke gegevens>

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 12 October 2020, 09:49

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dit kun je nietbzo melden. Contact eerst de telefonische klantenservice. Die kunnen eerst een meting doen en eventueel monteurs aansturen of nieuwe apparatuur opsturen.

Reputatie 7

Je telefoonnummer en e-mailadres kan je beter niet op een openbaar forum plaatsen, waar kwaadwillenden het eenvoudig kunnen lezen en op spamlijsten plaatsen.

Reputatie 5

Hoi @azarang34, welkom op onze Community! Zoals @eric en @pipodeclown aangeven is het niet handig om je persoonlijke gegevens te delen op een openbaar platform. Ik heb daarom deze gegevens gelijk weggehaald. We gaan je nu verder helpen om te zorgen dat jij weer internet krijgt thuis! :muscle_tone4: Er staat hierover een topic online met tips en tricks. Ik adviseer je om die eerst goed door te nemen. Ben je daarmee niet geholpen, laat het ons dan weten.

En mag ik vragen van wie je een bericht zou ontvangen? Heb je namelijk al eerder contact gehad met onze klantenservice? Zo niet, dan duik ik graag voor je in het systeem om het na te kijken voor je. Het is daarom handig als je jouw klantprofiel volledig invult met onder andere jouw klantnummer. Als er nog geen actie is ondernomen, dan kan ik gelijk een lijnmeting doen en uiteraard een passende oplossing zoeken. Wil je ons hier op de hoogte houden?

Ik had al contact met hun klantenservice.  hun klantenservice heeft al een test gedaan en wilde een monteur sturen.  het probleem is dat ik geen Nederlands telefoonnummer heb.  bedankt voor het verwijderen van mijn gegevens.

Reputatie 5

Hi @azarang34, thanks voor de opheldering. De monteur wilde langskomen, maar daarvoor moet een afspraak ingepland worden. Omdat je geen Nederlands telefoonnummer hebt lukte het dus niet. Ik ga dit voor je uitzoeken!  

Mag ik je nogmaals vragen om jouw klantnummer toe te voegen aan jouw profiel? Dan duik ik in het systeem om dit te regelen. Wellicht dat ze je een e-mail kunnen sturen. Ik ga er achter aan! Let me know als je je gegevens hebt ingevuld. :raising_hand_tone4: