Hallo,
We hebben al 3 dagen geen internet gehad en er moet een technicus komen. Tot nu toe hebben we geen bericht ontvangen.
mijn telefoonnummer is ..en hier is mijn e-mailadres .. <tekst aangepast door moderator ivm persoonlijke gegevens>
Hallo,
We hebben al 3 dagen geen internet gehad en er moet een technicus komen. Tot nu toe hebben we geen bericht ontvangen.
mijn telefoonnummer is ..en hier is mijn e-mailadres .. <tekst aangepast door moderator ivm persoonlijke gegevens>
Dit kun je nietbzo melden. Contact eerst de telefonische klantenservice. Die kunnen eerst een meting doen en eventueel monteurs aansturen of nieuwe apparatuur opsturen.
Je telefoonnummer en e-mailadres kan je beter niet op een openbaar forum plaatsen, waar kwaadwillenden het eenvoudig kunnen lezen en op spamlijsten plaatsen.
Hoi
En mag ik vragen van wie je een bericht zou ontvangen? Heb je namelijk al eerder contact gehad met onze klantenservice? Zo niet, dan duik ik graag voor je in het systeem om het na te kijken voor je. Het is daarom handig als je jouw klantprofiel volledig invult met onder andere jouw klantnummer. Als er nog geen actie is ondernomen, dan kan ik gelijk een lijnmeting doen en uiteraard een passende oplossing zoeken. Wil je ons hier op de hoogte houden?
Ik had al contact met hun klantenservice. hun klantenservice heeft al een test gedaan en wilde een monteur sturen. het probleem is dat ik geen Nederlands telefoonnummer heb. bedankt voor het verwijderen van mijn gegevens.
Hi
Mag ik je nogmaals vragen om jouw klantnummer toe te voegen aan jouw profiel? Dan duik ik in het systeem om dit te regelen. Wellicht dat ze je een e-mail kunnen sturen. Ik ga er achter aan! Let me know als je je gegevens hebt ingevuld.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.