op het email adres van mijn vrouw *********@zonnet.nl komt geen email meer binnen. Ik heb het ingesteld in morzilla we zien niets binnen komen
(e-mail adres aangepast door moderator i.v.m. privacy)
Hallo
Welkom op de Community! Werkt het e-mail adres van jouw vrouw niet meer goed? Geen zorgen ik help je meteen verder. Voor de privacy heb ik het e-maildres dat je in het bericht had geplaatst aangepast. Dit is een openbaar forum en het is niet verstandig om een e-mailadres openbaar te delen. Voordat je het weet sta je op een spamlijst!
First things first. Het kan zijn dat de inbox vol is, dan helpt het om oude e-mails te verwijderen. is dat niet het probleem? Dan staan op onze website een paar eenvoudige stappen die je zelf kan uitvoeren om jouw e-mail weer werkend te krijgen. Ik heb meteen de link erbij gezocht: Problemen met webmail. Op deze pagina lees je waar dit aan kan liggen, en nog belangrijker, wat je hier aan kunt doen.
Laat je weten of de oplossing erbij zit? Zo niet, dan ga ik meteen voor jou op onderzoek uit. Kan je jouw Community account aanvullen met jouw klantnummer? Dan kan ik meteen het systeem in als dat nodig is. Ik hoor graag van je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.