beantwoord

film huren lukt niet

  • 11 October 2020
  • 4 reacties
  • 315 x bekeken

Ik heb net een film gehuurd, hij staat wel bij ,mijn tv>gehuurd. Maar de film start niet. Als foutmelding geeft hij al de hele dag aan "fout bij afspelen van dit media item. Ik heb het kastje en electra al 3 x uit gezet. Dus dat heeft ook niet geholpen. 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 13 October 2020, 15:04

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @samiera,

Van harte welkom op de Community! We denken en helpen graag zo goed mogelijk mee. Een leuke film uitgezocht en dan werkt die niet, annoying!

De gehuurde film werkte niet, heb je dit vaker? In ieder geval goed dat je hebt geprobeerd om de de stroom eraf te halen, jammer dat het niet werkte. Ik heb een topic erbij gezocht met handige tips, deze kan je gemakkelijk zelf uitvoeren: Problemen met Tv ontvanger oplossen. Het lijkt erop dat er iets niet goed is gegaan bij het huren, wel betaald maar niet ontvangen. Ik hoor graag of de stappen hebben geholpen anders gaan we natuurlijk verder kijken naar een goede oplossing! :thumbsup:
 

Het is nu blijkbaar verholpen maar ik heb niet veel tijd meer om de film te zien want is nog maar kort beschikbaar.

Jammer genoeg was hij nog maar 40 min beschikbaar en hebben mijn kinderen de film kunnen zien en ik niet.

Reputatie 7
Badge +8

Misschien kan Cas morgen iets voor je doen!