Skip to main content
beantwoord

English support. Can't recover my credentials. Reallocation is planned.

  • 5 november 2020
  • 4 reacties
  • 222 x bekeken

PavelNadein

Hi,

Sorry, I don’t speak dutch.

I’m planning to move to another address, but I can’t do anything with the tele2 website.

The phone number to where it was registered is not actual anymore, the email with login is not coming and I can’t do anything basically to ask for support.

Beste antwoord door eric

Call the customer care, most of them speak Englisch. They can help you move the subscription to a new adress.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 5 november 2020

Call the customer care, most of them speak Englisch. They can help you move the subscription to a new adress.


PavelNadein
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 5 november 2020

Hi,

Can you help with the phone number?


WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5503 reacties
  • 5 november 2020

Phone 020 7544444


PavelNadein
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 5 november 2020
WhTurner schreef:

Phone 020 7544444

Thanks! They helped me very nicely. I’m happy now!