beantwoord

Geen televisie en geen internet Sittard

  • 25 October 2020
  • 3 reacties
  • 133 x bekeken

Gisteravond werd plotseling de internetverbinding verbroken (verbinding, geen internet) ook de televisie ging op zwart. Na wat troubleshooten (kabels nagekeken, modem gereset e.a.) tot de conclusie gekomen dat het aan de infrastructuur moet liggen waar Tele2 op meelift.

Vanmorgen gechat met een medewerker van Tele2, die me in elk geval kon vertellen dat ik niet was afgesloten (ook zoiets). Verder kon mijn modem kennelijk ook worden waargenomen als zijnde actief. Even later werd me verteld dat er zich een andere klant had aangediend met hetzelfde probleem ook in Sittard - daar woon ik, in Sittard.

De medewerker meende vanaf dat moment dat er inderdaad sprake kon zijn van storing. Ik moest morgen maar terugbellen. Want nu was er geen technisch personeel aanwezig.

Kennelijk is het dus zo, dat als ik of iemand anders hier niet achteraan ga Tele2 geen monteur gaat inschakelen om de infrastructuur te controleren. Intussen zit ik al twee dagen zonder service en moet ik wel de volle mep betalen voor mijn abo. Ik baal hier erg van. 

 

​​​​​En dan maar adverteren dat men met Tele2 het internet leeg trekt. Nou, de werkelijkheid is evenwel anders: de doorsnee klant mag blij zijn als hij/zij eens in de maand een tweet kan posten of een e-mail zonder bijlage kan versturen - of deze ook aankomt is een tweede. Maar alle gekheid op een stokje.

Ik gebruik intussen mijn telefoon maar als hotspot om te Netflixen. Het zou netjes van Tele2 zijn als ze mijn bundel met de nodige GB's aanvullen.

Morgen moet ik weer werken en heb ik helemaal geen tijd om hier achteraan te gaan. Kan Tele2 dit niet even zelf oplossen?

Ik snap ook niet waarom er in het weekend geen monteur van KPN door Tele2 kan worden ingeschakeld om storingen in de infrastructuur op te lossen. 

 

Hoor ik hier vandaag nog iets over? Bedankt.

icon

Beste antwoord door Maurice 26 October 2020, 12:38

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Bij storingen waar meer dan 1 klant bij betrokken zijn worden vaak door het netwerk zelf opgepikt. Maar alleen bij storingen waar meer dan een paar klanten bij betrokken zijn zal ook in de nacht of weekend worden uitgerukt. Alleen bij zakelijke producten zijn SLA's die 24/7 reparaties starten. Een storing kan altijd voorkomen, hier in Utrecht werkt internet wel op dit moment. Wacht gewoon morgen even af en kijk of het zich vanzelf oplost.

Ook in Zuid Limburg werkt internet gewoon.

Reputatie 6

Hoi whiterabbit,

Er is momenteel inderdaad wat aan de hand in de omgeving van Sittard. Sorry dat de melding even op zich heeft moeten laten wachten en er daardoor onduidelijkheid was. De oorzaak is inmiddels bekend en naar verwachting binnen 2 uur opgelost. Dank je wel voor je geduld!

Hier vind je het topic: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-in-de-omgeving-sittard-81093