beantwoord

thuis internet is al 2 dagen storing

  • 26 October 2020
  • 6 reacties
  • 180 x bekeken

Ik kan Tele2 geen contact op nemen. Thuis internet is afgelopen zondag tot nu toe storing. Ik heb alles voor gedaan resetten, stopcontact veel keer uit gedaan. Het internet doet nog steeds niet tot vandaag. Graag oplossing van jullie hebben. Als ik geen internet hebben, dan kan ik televisie niet kijken. 

icon

Beste antwoord door Maurice 26 October 2020, 12:29

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als je direct geholpen wilt worden dan adviseer ik om de klantenservice te bellen. Ze doen dan een lijnmeting met je en kunnen een monteur aansturen of nieuwe apparatuur bestellen.

Ik moet eerst thuis zijn resetten laat de klantenservice zien wat is aan de hand. Helaas ik was bij werk. Ik heb al hele zondag al resetten gedaan het doet toch niet. Ik weet het niet wat klantenservice van mijn wilt. Ik krijgt alleen rode lamp bij internet aan op de modem. Niemand kan me hulpen. Ik ga nu over stappen naar andere firma. 

Reputatie 6

Hoi Taksavi,

Bedankt voor je bericht en welkom bij de community!

Niet werkende diensten ervaren is natuurlijk nooit leuk. Daar heeft iedereen begrip voor. Om vast te kunnen stellen wat de oorzaak is wordt er altijd eerst een troubleshoot gedaan. Je krijgt dan een aantal standaardvragen voorgeschoteld die de onderzoeker een beter beeld van de situatie geven. Denk dan aan:

  • Heb je het modem al uit en aan gezet?
  • Heb je de bekabeling nagekeken?
  • Etc.

Om het een en ander te testen is het dan inderdaad raadzaam om thuis te zijn. 

Het is wel zo dat er momenteel problemen zijn met de thuisdiensten in de omgeving van Sittard: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-in-de-omgeving-sittard-81093
Deze issues zijn naar verwacht binnen 2 uur opgelost. Kan het zijn dat je daar last van hebt, of kom je uit een andere omgeving?

Met meer informatie kunnen we je beter helpen. 

P.s, ik heb overigens je 2e topic verwijderd aangezien het niet de bedoeling is om meerdere topics te openen omtrent hetzelfde onderwerp. Als we dat toestaan wordt het zo onoverzichtelijk. 

Hoe veel keer moet ik zeggen? Ik heb alles voor gedaan. Hele zondag was bezig!! Het doet nog steeds niet!! Vandaag ook hele dag geen internet. Ik heb al totaal 2 dagen zonder de internet. Het is duidelijk genoeg???????

Reputatie 6

Misschien heb ik het niet goed uitgelegd, sorry.

Mijn bericht was vooral een toelichting op waarom we een troubleshoot moeten doen. Ik vroeg je niet dit nogmaals te doen.

Wel vroeg ik dit: 

Het is wel zo dat er momenteel problemen zijn met de thuisdiensten in de omgeving van Sittard: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-in-de-omgeving-sittard-81093
Deze issues zijn naar verwacht binnen 2 uur opgelost. Kan het zijn dat je daar last van hebt, of kom je uit een andere omgeving?

Met meer informatie kunnen we je beter helpen. 

Zou je hier antwoord op willen geven?

Het is opgelost. In de zelfde dag avond heb ik nog gebeld. Die meneer heeft me geholpen.  IK HOOFT DIE MODEM NIET AAN GERAAKT!!!! En het internet gewoon normaal werken.  Ik ben al overstappen naar andere firma al. Bedankt!! 

Reageer