Laatste tijd hebben we steeds vaker haperend beeld. Ik kan het niet goed omschrijven.
Beeld wordt voor groot gedeelte grijs en grijze gedeelte bestaat dan uit blokjes. . Duurt ongeveer een seconde per keer, maar wel 5 keer per minuut.
Dit duurt al aantal weken op beide boxen.
Alles gereset, maar deze storingen gebeuren alleen vaker.
Waar kan dit door komen en wat valt eraan te doen?
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hallo @Sarah1980,
Welkom op de Community! Ik ga er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je ongestoord TV kan kijken.
Allereerst mijn excuses voor het late reageren. Dit topic is aan mijn aandacht ontglipt! Laten we een aantal stappen doornemen. Je geeft aan dat je alles hebt gereset maar ik vraag dit voor de zekerheid. Dit is namelijk het begin van ons onderzoek. Als eerste wil ik je vragen om je TV-ontvanger uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je TV zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Probeer dan je modem te resetten. Ook hier kan je de stekker uit het stopcontact halen en 30 seconden wachten, alvorens hem weer opnieuw op te starten. Als dit niet helpt dan heb ik hier een handig topic voor je erbij gezocht waar nog meer stappen worden uitgelegd: Problemen met TV oplossen
Laat je mij weten of het helpt? Hoelang heb je deze decoder al? Ik hoor graag van je!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Welkom op de Community! Ik ga er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je ongestoord TV kan kijken.
Allereerst mijn excuses voor het late reageren. Dit topic is aan mijn aandacht ontglipt! Laten we een aantal stappen doornemen. Je geeft aan dat je alles hebt gereset maar ik vraag dit voor de zekerheid. Dit is namelijk het begin van ons onderzoek. Als eerste wil ik je vragen om je TV-ontvanger uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je TV zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Probeer dan je modem te resetten. Ook hier kan je de stekker uit het stopcontact halen en 30 seconden wachten, alvorens hem weer opnieuw op te starten. Als dit niet helpt dan heb ik hier een handig topic voor je erbij gezocht waar nog meer stappen worden uitgelegd: Problemen met TV oplossen
Laat je mij weten of het helpt? Hoelang heb je deze decoder al? Ik hoor graag van je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.