Hoe kan het dat een provider zoveel kan vragen voor internet wat het de helft van de tijd niet eens doet!!!! Ik vind dit echt een schande!
Bel gewoon eens de klantenservice. Die kunnen een lijnmeting doen en eventueel een monteur aansturen.
Hallo
Maak je gebruik van bekabeld internet of van een wifi verbinding? Ik ga er even vanuit dat je wifi gebruikt zoals de meeste van onze klanten. Geen zorgen, samen gaan we jouw wifi netwerk optimaliseren! Eerst geef ik je wat uitleg. De sterkte van de wifi hangt af van enkele zaken. Bijvoorbeeld de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren. We kunnen niet alles aanpassen, maar we kunnen het wél optimaliseren! Op onze Community staan enkele hulpmiddelen die het bereik en stabiliteit van jouw wifi verbeteren. Kijk hier voor de uitleg: https://forum.tele2.nl/faq-348/info-tips-voor-een-betere-wifi-verbinding-80133. Vooral het aanpassen van het wifi kanaal is meestal de oplossing. Hiermee versterk jij je wifi!
Ik hoor graag of dit heeft geholpen, meestal werkt dit!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.