beantwoord

geen internet / wifi thuis

  • 2 November 2020
  • 2 reacties
  • 151 x bekeken

Hoe kan het dat een provider zoveel kan vragen voor internet wat het de helft van de tijd niet eens doet!!!! Ik vind dit echt een schande!

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 3 November 2020, 10:14

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Bel gewoon eens de klantenservice. Die kunnen een lijnmeting doen en eventueel een monteur aansturen.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Bo Fiolet, welkom op de Community! Ik ga er alles aan doen om je internet te verbeteren!

Maak je gebruik van bekabeld internet of van een wifi verbinding? Ik ga er even  vanuit dat je wifi gebruikt zoals de meeste van onze klanten.  Geen zorgen, samen gaan we jouw wifi netwerk optimaliseren! Eerst geef ik je wat uitleg. De sterkte van de wifi hangt af van enkele zaken. Bijvoorbeeld de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren. We kunnen niet alles aanpassen, maar we kunnen het wél optimaliseren! Op onze Community staan enkele hulpmiddelen die het bereik en stabiliteit van jouw wifi verbeteren. Kijk hier voor de uitleg: https://forum.tele2.nl/faq-348/info-tips-voor-een-betere-wifi-verbinding-80133. Vooral het aanpassen van het wifi kanaal is meestal de oplossing. Hiermee versterk jij je wifi!  

Ik hoor graag of dit heeft geholpen, meestal werkt dit! :muscle: