beantwoord

tv beeld wordt half grijs

  • 28 October 2020
  • 1 reactie
  • 228 x bekeken

Hallo, 

 

Laatste  tijd hebben  we steeds vaker haperend beeld. Ik kan  het niet  goed omschrijven. 

Beeld wordt voor groot gedeelte  grijs en grijze gedeelte  bestaat dan uit blokjes. . Duurt ongeveer  een  seconde per keer, maar wel 5 keer per minuut.

Dit duurt al aantal  weken  op beide boxen.

Alles gereset, maar deze storingen  gebeuren  alleen  vaker.

Waar kan dit door komen  en wat valt eraan  te doen?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 5 November 2020, 13:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Sarah1980,

Welkom op de Community! Ik ga er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je ongestoord TV kan kijken. 

Allereerst mijn excuses voor het late reageren. Dit topic is aan mijn aandacht ontglipt!
Laten we een aantal stappen doornemen. Je geeft aan dat je alles hebt gereset maar ik vraag dit voor de zekerheid. Dit is namelijk het begin van ons onderzoek. Als eerste wil ik je vragen om je TV-ontvanger uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je TV zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Probeer dan je modem te resetten. Ook hier kan je de stekker uit het stopcontact halen en 30 seconden wachten, alvorens hem weer opnieuw op te starten. 
Als dit niet helpt dan heb ik hier een handig topic voor je erbij gezocht waar nog meer stappen worden uitgelegd: Problemen met TV oplossen
 

Laat je mij weten of het helpt? Hoelang heb je deze decoder al?  Ik hoor graag van je! :smile: